Princess Auguste o Bavarie
|Duchess o Leuchtenberg|
Portrait bi Joseph Karl Stieler.
|Born||21 Juin 1788|
|Dee'd||13 Mey 1851 (aged 62)|
|Spouse||Eugène de Beauharnais (m. 1806; d. 1824)|
|Issue||Joséphine, Queen o Swaden an Norawa|
Eugénie, Princess o Hohenzollern-Hechingen
Auguste, 2nt Duke o Leuchtenberg
Amélie, Empress o Brazil
Théodoline, Coontess Wilhelm o Württemberg
Maximilian, 3rd Duke o Leuchtenberg
|Faither||Maximilian I Joseph o Bavarie|
|Mither||Princess Auguste Wilhelmine o Hesse-Darmstadt|
Princess Auguste o Bavarie (Auguste Amalie Ludovika Georgia; 21 Juin 1788 – 13 Mey 1851) was the seicont child an eldest dochter o Maximilian I Joseph o Bavarie an Princess Auguste Wilhelmine o Hesse-Darmstadt. Bi marriage, she wis a French Princess.
Early life[eedit | eedit soorce]
Auguste Amelie o Bavarie wis the auldest dochter o Maximilian I Joseph o Bavarie an Wilhelmine o Hesse-Darmstadt. She lost her mither in 1795 from lung problems an her faither remairit Karoline o Baden, who imposed on her husband's coort a seriousness that some thocht was beneficial. At first, Auguste did not like her stepmither like her younger siblings Karl Theodore an Charlotte did, as she was still attached tae her late mither, but Karoline an Auguste’s relationship improved over time.
In 1795, at the daith o his aulder brither, her faither Maximilian became reigning duke o Zweibrücken but his States were occupied bi the troops o the young First French Republic. In 1799, at the daith o his distant cousin Karl Theodore, Maximilian became coont-elector Palatine of the Rhine an Duke-Elector o Bavarie under the name o Maximilian III.
Mairiage[eedit | eedit soorce]
Although originally promised in mairiage tae the heir o Baden, Karl, the engagement wis broken at the behest o Napoleon I o Fraunce. On 14 January 1806 in Munich, Auguste mairit Eugène de Beauharnais, anly son o Josephine de Beauharnais an Alexandre, vicomte de Beauharnais an stepson o Napoleon. In return, Napoleon raised Bavaria from a state tae a Kinrick. Although a diplomatic mairiage, this union would turn out tae be a happy one. In 1817, Augusta's faither created his son-in-law Duke o Leuchtenberg an Prince o Eichstädt, with the style Ryal Highness. Auguste an Eugène haed issue.
Issue[eedit | eedit soorce]
- Josephine o Leuchtenberg (1807–1876) mairit Oscar I o Swaden, himsel the son o Napoleon's old love, Désirée Clary.
- Eugénie de Beauharnais (1808–1847) mairit Friedrich, Prince o Hohenzollern-Hechingen.
- Auguste de Beauharnais, 2nt Duke o Leuchtenberg (1810–1835) mairit Maria II o Portugal but haed nae issue.
- Amélie o Leuchtenberg (31 Julie 1812 – 26 Januar 1873) mairit Pedro I o Brazil (faither o Maria II o Portugal an Pedro II o Brazil) an became Empress o Brazil.
- Théodolinde de Beauharnais (1814–1857) mairit Wilhelm, 1st Duke o Urach.
- Princess Carolina de Beauharnais (1816)
- Maximilian, Duke o Leuchtenberg (1817–1852) mairit Grand Duchess Maria Nikolaievna o Roushie, dochter o Nicholas I o Roushie, an haed issue.
[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Princess Auguste o Bavarie at Wikimedia Commons