Prince o Condé
The teetle o Prince o Condé was a title used in France while the country was a monarchy For example prior to 1793. The holder o the teetle wis a member o the extended royal family and therefore held the rank and further title of Prince o the bluid an the style o Most Serene Highness but the style wis only used when in writing. The holder of the title also held the important further rank o First Prince o the bluid. The heir wis usually given the teetle o Duke o Bourbon an at other times the Duke o Enghien. The teetle wis only tae be inherited bi the male line as females were expelled frae tae succeeding tae teetles. The teetle existed for almost twa centuries an during that time the prince wis one o the highest ranking prince behind that o the actual ryal faimily.
Over the years the princes were used to make political and financial marriages with member o the wealthy French nobility as well as princesses o other European ruling hooses. The prince wis a member o the French Bourbons o Fraunce.
- Louis de Bourbon (1546-1569) Founder o the line and a younger son o a Queen o Navarre and frae which the Coont o Soissons line descends.
- Henri de Bourbon (1569–1588) A Lieutenant General o New Fraunce (Modern day Canada)
- Henri de Bourbon (1588–1646) It is frae him that the Princes o Conti descend.
- Louis, Grand Condé (1646–1686) famous military man during the reign o Louis XIV.
- Henri Jules de Bourbon (1686–1709) famous for his madness.
- Louis de Bourbon (1709–1710) forced to make a mairiage with an illegitimate daughter o Louis XIV.
- Louis Henri de Bourbon (1710–1740) known better as the Duke o Bourbon. He wis also a Prime Meinister o Fraunce during the reign o Louis XV
- Louis Joseph (1740–1818)
- Louis Henri (1818–1830). Last Bourbon Prince o Condé
- Prince Louis o Orléans (1845–1866). A grandson o Louis Philippe I (courtesy teetle)
Small note[eedit | eedit soorce]
Princes and princesses of this line of the House of Bourbon are often incorrectly surnamed as "Bourbon-Condé". Which is incorrect. Their surname was just "de Bourbon".
Related pages[eedit | eedit soorce]
- Princes o Conti another cadet branch of the House of Bourbon, itself descending from the Condé line.
- The title was similar tae the Savoyard teetle o Prince o Carignano.
[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Prince o Condé at Wikimedia Commons