Prince August Wilhelm o Proushie
|Prince Augustus William|
Prince August Wilhelm bi Antoine Pesne.
|Born||9 August 1722|
Stadtschloss, Berlin, Proushie
|Dee'd||12 Juin 1758 (aged 35)|
|Spouse||Luise o Brunswick-Wolfenbüttel|
|Issue||Frederick William II o Proushie|
Wilhelmina, Princess o Orange
|Faither||Frederick William I o Proushie|
|Mither||Sophia Dorothea o Hanover|
Augustus was the second surviving son o Frederick William I an Sophia Dorothea. His older siblings included Wilhelmine (later Margravine o Bayreuth), Frederick II (later Keeng o Proushie), Friedrike Louise (later Margravine of Ansbach) an Luise Ulrika (later Queen o Sweden).
Augustus was favored by his father over Frederick and popular at the Prussian court. When his brither Frederick became keeng in 1740, August became heir presumptive and moved into the Fredrick's former residence, the Croun Prince's Pailace in Berlin. When his older sister Louisa Ulrika mairit the Keeng of Sweden in 1744, she founded the Ordre de l'Harmonie, o which August wis one o the first recipients.
Mairiage[eedit | eedit soorce]
On 6 Januar 1742 he mairit Princess Luise o Brunswick-Wolfenbüttel.
Childer[eedit | eedit soorce]
- Frederick William II o Proushie 25 September 1744 – 16 November 1797) mairit Princess Friederike Luise o Hesse-Darmstadt an haed childer.
- Prince Heinrich o Proushie 30 December 1747 – 26 Mey 1767) niver mairit.
- Princess Wilhelmine o Proushie 7 August 1751 – 9 Juin 1820) mairit William V, Prince o Orange an haed childer.
- Prince Emil o Proushie (1758–1759) died in infancy.
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 25 September 1744 – 16 November 1797 His Ryal Highness Prince August Wilhelm o Proushie.