Preston North End F.C.
|Full name||Preston North End Football Club|
|Nickname(s)||The Lilywhites, PNE, The Whites, Preston, The Invincibles|
|2018–19||Championship, 14t o 24|
Preston North End Football Club is an Inglis fitbaw club locatit in the Deepdale aurie o the ceety o Preston, Lancashire, currently playin in the seicont tier o Inglis league fitbaw, The Championship. Thay wur a foondin member o the Inglis Fitbaa League in 1888 an wur the first Inglis fitbaw champions.
Honours[eedit | eedit soorce]
In 1996, thair Third Division title glory made them the third an last team tae hae been champions o aw fower professional leagues in Inglis fitbaw, awtho this feat haed previously been achieved bi Wolverhampton Wanderers in 1988 an local rivals Burnley in 1992.
League[eedit | eedit soorce]
- Fitbaa League First Division/Premier League (first tier)
- Fitbaa League Seicont Division/Fitbaa League First Division (seicont tier)
- Fitbaa League Third Division/Fitbaa League Seicont Division (third tier)
- Fitbaa League Fowert Division/Fitbaa League Third Division (fowert tier)
Cup[eedit | eedit soorce]
- FA Cup
- Fitbaa League Cup
- Fowert Roond: 1963, 1966, 1972, 1981, 2003
- FA Charity Shield
- Runners-up: 1938
- Fitbaa League War Cup
- Winners: 1941
References[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Preston North End F.C..|
- History. "Preston North End FC History".
- Ben Rhodes. "Deepdale Stadium".
- David Conn (3 October 2012). "Football League plans to examine Peter Ridsdale's role at Preston". The Guardian. Retrieved 30 Mey 2015.
- "Alex Neil Appointed Preston North End Manager". PNEFC.
- Up until 1992, the top division of English fitbaw was the Football League First Division; since then, it has been the Premier League. Similarly until 1992, the Second Division was the second tier of league football, when it became the First Division, and is now known as The Championship. The third tier was the Third Division until 1992, and is now known as League One.