|Genre(s)||Augmentit reality, location-based gemme|
|Mode(s)||Single player, multiplayer|
Pokémon Go (stylised as Pokémon GO) is a free-tae-play augmentit reality mobile gemme developed bi Niantic for iOS an Android devices. The gemme wis released in Julie 2016. The game allaes players tae captur, battle, train, an trade virtual Pokémon wha appear throuoot the real warld. Altho the gemme is free-tae-play, it supports in-app purchases. An optional wearable device that wirks alangside the gemme, cried the Pokémon Go Plus, will be released in the futur as a separate purchase. The device uises Bluetooth connection tae notify uisers when a Pokémon is nearby wi an LED display an licht vibration.
References[eedit | eedit soorce]
- Reilly, Luke (September 10, 2015). "Pokémon GO Coming to Smartphones". IGN. Ziff Davis. Retrieved September 10, 2015.
- "Pokemon Go Is Available Now on Android Devices". GameSpot. July 6, 2016. Retrieved July 5, 2016.
- Webster, Andrew (September 10, 2015). "With Pokémon Go, Nintendo is showing that it takes mobile seriously". The Verge. Vox Media. Retrieved September 11, 2015.
- Domanico, Anthony (September 10, 2015). "Catch Pokemon in real life with Nintendo's upcoming mobile game". CNET. CBS Interactive. Retrieved September 14, 2015.
- "Pokémon Go Gets A Release Date". VRFocus. Retrieved 2016-06-15.
- "Pokemon Go Release Date News and Price: Preorder Now Available?". 2016-06-28. Retrieved 2016-07-08.