|Duke o Orléans|
|Born||13 Aprile 1747
Château de Saint Cloud, Fraunce
|Dee'd||6 November 1793
Place de la Révolution, Paris
|Buirial||Madeleine Cemetery, Paris, Fraunce|
|Spouse||Louise Marie Adélaïde de Bourbon|
|Issue||Louis Philippe I
Antoine Philippe, Duke o Montpensier
Adélaïde, Princess o Orléans
Louis Charles, Coont o Beaujolais
|Hoose||Hoose o Orléans|
|Faither||Louis Philippe, Duke o Orléans|
|Mither||Louise Henriette de Bourbon|
Louis Philippe Joseph d'Orléans (13 April 1747 – 6 November 1793) commonly known as Philippe d'Orléans, was a member o the Hoose o Orléans. He actively supported the French Revolution and adopted the name Philippe Égalité, but was still guillotined during the Reign o Terror in the French Revolution. His son Louis Philippe I became Keeng o the French after the July Revolution of 1830. He held the rank o prince o the blood. He had a short affair with Madame de Genlis, a lady-in-waiting o his wife.
Small biography[eedit | eedit soorce]
Born outside Paris at the Château de Saint Cloud, he wis given the title of Duke of Montpensier at birth. He had the rank o a Prince du sang (prince o the blood) at the French royal court which allowed the use of Serene Highness in documents. Eventually he was engaged to a distant cousin Louise Marie Adélaïde de Bourbon, Mademoiselle de Penthièvre, then the greatest heiress in Fraunce and the two were married in the Royal Chapel o Versailles on 5 Aprile 1769.
Children[eedit | eedit soorce]
- Louis Philippe d'Orléans, Keeng o the French (6 October 1773 – 26 August 1850) married Maria Amalia o Naples and Sicily.
- Antoine Philippe, Duke o Montpensier (3 July 1775 – 18 May 1807) died unmarried.
- Adélaïde d'Orléans, later made a "'Princess o Orléans'" (23 August 1777 – 31 December 1847) died unmarried.
- Françoise d'Orléans (twin sister o Adélaïde) (1777–1782) died young.
- Louis Charles, Coont o Beaujolais (17 October 1779 – 30 May 1808) died unmarried.
Titles and styles[eedit | eedit soorce]
- 13 Aprile 1747 – 4 Februar 1752 His Most Serene Highness the Duke o Montpensier (Monseigneur le duc de Montpensier)
- 4 Februar 1752 – 18 November 1785 His Most Serene Highness the Duke o Chartres (Monseigneur le duc de Chartres)
- 18 November 1785 – 6 November 1793 His Most Serene Highness the Duke o Orléans (Monseigneur le duc d'Orléans)
Other websites[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Louis Philippe d'Orléans, Duke o Orléans, "Philippe Égalité" at Wikimedia Commons