Philip V o Spain
Keeng o Spain an the
6 November 1700 –|
15 Januar 1724
6 September 1724 –|
9 Julie 1746
19 December 1683|
9 Julie 1746 (aged 62)|
|Buirial||Ryal Palace, La Granja de San Ildefonso|
Maria Luisa o Savoy|
Maria Teresa, Dauphine o Fraunce|
Luis, Coont o Chinchón
Maria Antonia, Queen o Sardinie
Bourbons o Fraunce (descended frae)|
Bourbons o Spain (founded)
|Faither||Louis, Dauphin o Fraunce|
|Mither||Maria Anna Victoria o Bavarie|
Philip V (Spaingie: Felipe V, French: Philippe,Italian: Filippo; 19 December 1683 – 9 Julie 1746) wis Keeng o Spain frae 1 November 1700 to 15 Januar 1724, when he abdicatit in favour o his son Louis, an frae 6 September 1724, when he assumed the throne again upon his son's daith, tae his ain daith 9 Julie 1746. He was the founder of the Hoose o Bourbons o Spain, which still rule Spain to this day.
He married Maria Luisa o Savoy in 1701 and had four children:
- Louis I o Spain (25 August 1707 – 31 August 1724) married Louise Élisabeth d'Orléans, no children.
- Infante Felipe o Spain (2 July 1709 – 18 July 1709) died in infancy.
- Infante Felipe Pedro Gabriel o Spain (7 June 1712 – 29 December 1719) died in childhood.
- Ferdinand VI o Spain (23 September 1713 – 10 August 1759) married Infanta Barbara o Portugal, no children.
He remarried in 1714 to Elisabeth Farnese and had seven children:
- Charles III o Spain (20 January 1716 – 14 December 1788) Duke of Parma, King of Naples and Sicily and later King of Spain. Married Maria Amalia o Saxony an had children.
- Infante Francisco o Spain (21 March 1717 – 21 April 1717) died in infancy.
- Maria Anna Victoria o Spain (31 March 1718 – 15 January 1781) married the future Joseph I o Portugal and had children.
- Infante Felipe o Spain (20 March 1720 – 18 July 1765) Duke o Parma. Married Louise Élisabeth o Fraunce and had children.
- Maria Teresa o Spain (11 June 1726 – 22 July 1746) married Louis Ferdinand o Fraunce, Dauphin o Fraunce an had children.
- Infante Luis o Spain (25 July 1727 – 7 August 1785) Archbishop o Toledo, Primate o Spain. Married morganatically to María Teresa de Vallabriga an had issue.
- Maria Antonia o Spain (17 November 1729 – 19 September 1785) married the future Victor Amadeus III o Sardinia an had children.