Paul Hunter (snooker player)
|Born||14 October 1978|
Leeds, Yorkshire, England
|Dee'd||9 October 2006 (aged 27)|
Huddersfield, Yorkshire, England
|Heichest rankin||4 (2004/2005)|
|Heichest break||146: |
2004 Premier League
Paul Alan Hunter (14 October 1978 – 9 October 2006) wis a Breetish professional snooker player. His media profile developit swiftly an he became knoun as th "Beckham o the Baize" acause o his good looks an flamboyant style.
Hunter wis a three-time Masters Champion (2001, 2002 an 2004), winnin the title on the decidin frame on aw three occasions. Hunter compiled 114 competitive century braks in the course o his professional career, includin a brak o 146 at the 2004 Premier League. Hunter an aw won three rankin titles: the Welsh Open in 1998 an 2002 an the Breetish Open in 2002. He wis a Warld Championship semi-finalist in 2003. During the 2004/2005 saison, he attained a career-heich rankin o nummer fower in the warld.
In Mairch 2005, Hunter wis diagnosed wi neuroendocrine tumours. He diath shortly afore his 28t birthday in October 2006. In 2016, the Masters trophy wis renamed in his honour.
Further reading[eedit | eedit soorce]
- Hunter, Lindsey (2008). Unbreakable: My Life wi Paul – a Story o Extraordinary Courage an Luve. Lunnon: HarperElement. ISBN 0-00-726091-1.
[eedit | eedit soorce]
- "Official player profile of Paul Hunter (snooker player)". warldsnooker.com. Warld Professional Billiards an Snooker Association. "Other Players" section. Retrieved 29 Mairch 2011.
- BBC Sport profile for Paul Hunter
- Snooker Club profile for Paul Hunter
- The Paul Hunter Foundation Official Website