|PLZ-05 Self-Propelled Howitzer|
The PLZ-05 on display for the first time in 2007 at an exhibition at the Military Museum of the Chinese People's Revolution.
|Place o oreegin||Cheenae|
|Wecht||35 tonnes |
|Baurels||52 caliber (PLZ05 & PLZ-52) |
54 caliber (PLZ04)
|Rate o fire||10 rounds/min (PLZ05)  |
8 rounds/min (PLZ-52)
3 rounds in 15 seconds burst firing rate (PLZ-52)
|Maximum firin range||Varies by munition.|
39km (ERFB-BB) 
100km (WS-35) 
|155 mm howitzer|
|12.7 mm anti-aircraft machine gun/ 2 sets of 4-barrel grenade launchers|
|Ingine||8V150-cooled turbocharged diesel|
800 hp (PLZ05) 
1000 hp (PLZ-52)
|550 km (PLZ05) |
450 km (PLZ-52)
|Speed||56 km/h (PLZ05) |
65 km/h (PLZ-52)
The PLZ-05 or the Type 05 is a 155 mm self-propelled howitzer developed by the Fowk's Liberation Airmy of Cheenae tae replace the Type 59-1 130mm. The PLZ-05 wis offeecially unveiled at the Meelitary Museum of the Cheenese Fowk's Revolution tae mark the 80th anniversary of the PLA in July 2007, and first entered service with the PLA in 2008.
Operators[eedit | eedit soorce]
- Fowk's Liberation Airmy: As of 2015, at least 276 units are in service with the Fowk's Liberation Airmy (PLA).
- Airmed Forces o the Islamic Republic o Iran: In service wi the Islamic Republic o Iran Airmy Grund Forces an Grund Forces o the Islamic Revolutionary Gaird Corps
References[eedit | eedit soorce]
- Cite error: Invalid
<ref>tag; no text was provided for refs named
- "PLZ05 155mm Self-Propelled Howitzer". SinoDefence.com. 20 February 2009. Archived frae the oreeginal on 28 March 2010. Retrieved 21 March 2010. Cite uses deprecated parameter
- "China's new 155mm artillery round hits 100km targets: Kanwa". WantChinaTimes.com. 1 July 2013. Retrieved 18 August 2013.
- "PLA in volume equipment PLZ-05 self-propelled howitzer". comhaha.com. 22 December 2011. Retrieved 17 May 2013.