Olga Nikolaevna o Roushie
|Olga Nikolaevna o Roushie|
|Queen consort o Württemberg|
|Tenur||25 Juin 1864 – 6 October 1891|
|Born||11 September 1822|
Saunt Petersburg, Russia
|Dee'd||30 October 1892 (aged 70)|
|Buirial||4 November 1892|
Schlosskirche, Stuttgart, Germany
|Hoose||Hoose o Holstein-Gottorp-Romanov|
|Faither||Nicholas I o Roushie|
|Mither||Charlotte o Proushie|
Grand Duchess Olga Nikolaevna o Roushie (11 September 1822 – 30 October 1892) wis a member o the Russian imperial faimily who became Queen consort o Württemberg as wife o Karl I o Württemberg, with whom she had nae childer. She wis the second daughter o Nicholas I o Roushie an Charlotte o Proushie. She was thus a sister o the future Alexander II o Roushie.
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 11 September 1822 – 13 Julie 1846 Her Imperial Highness Grand Duchess Olga Nikolaevna o Roushie.
- 13 Julie 1846 – 25 Juin 1864 Her Imperial an Ryal Highness The Croun Princess o Württemberg.
- 25 Juin 1864 – 6 October 1891 Her Majesty The Queen o Württemberg.
- 6 October 1891 – 30 October 1892 Her Majesty The Queen Dowager o Württemberg.
[eedit | eedit soorce]
- Media relatit tae Olga Nikolaevna o Roushie at Wikimedia Commons