|(12 milliona[citation needit]|
(0.17% of the world's population) a)
|Regions wi signeeficant populations|
| Unitit States||4,712,232 |
| Unitit Kinrick[a][b]||13,798|
also c. 42,000 Orcadians an Shetlanders
| Germany||6,398[citation needit]|
| Finland||2,156[citation needit]|
| Switzerland||1,966[citation needit]|
| New Zealand||1,400[citation needit]|
| Italy||1,075[citation needit]|
| Iceland||671[citation needit]|
| Japan||424[citation needit]|
| Spain||16,000[citation needit]|
| Fraunce||4,000[citation needit]|
| Greece||1,000[citation needit]|
| Romania||1,000[citation needit]|
| Hungary||1,000[citation needit]|
| Austrick||1,000[citation needit]|
| Poland||2,000[citation needit]|
| Netherlands||3,000[citation needit]|
| Belgium||1,000[citation needit]|
Closely relatur (mutually intelligible) leids include Dens an Swadish. Ither relatit leids include Faroese an Icelandic, an tae a lesser extent, aw Germanic leids.
Norse Americans: Historically Norse, but later Inglis acause o Americanisation.
|Mainly Lutheranism an mair recently Secularism. An aa see Releegion in Norawa. Historically Norse paganism |
|Relatit ethnic groups|
|Faroese, Icelanders, Germans/Austrians,
Danes, Dutch, Swedes, Shetlanders, Orcadians, Scots, Inglis, Normans |
Other Germanic ethnic groups
a. ^ Disna include fowk o Faroese, Icelandic, Orcadian or Shetlandic ancestry. Daes include persons wi pairtial Norse ancestry.
b. ^ Note that thare are millions o Britons o Scandinavie ancestry an ethnicity, tho mixed wi ithers.
Norse fowk (Norse: nordmenn) constitute baith a naition an an ethnic group native tae Norawa. Thay share a common cultur an speak the Norse leid. Norse fowk an thair stryndants are foond in migrant commonties warldwide, notably in Unitit States, Canadae, Australie an Brazil.
- ↑ "Without immigrant background" : Population 1.1.2010 (4 305 886 )
- ↑ The 2000 American census reports that the United States, in the 2000 census, has 4,477,725 inhabitants of (partial) Norwegian ancestry.
- ↑ Shows a list over Canadas different ethnic groups, reports that there is 363,760 persons reporting Norwegian as one ancestry in Canada, of these 44,790 reported only Norwegian.
- ↑ The 2000 Brazilian census reports that Brazil, in the 2000 census, has 465,44 inhabitants of (partial) Norwegian ancestry.
- ↑ Number of Norwegians registered at the Embassy for living in each of these countries.
- ↑ Swedish Statistics from 2005. Shows the official number of Norwegians in Sweden at page 20.
- ↑ Sweden: Stock of foreign-born population by country of birth, by year
- ↑ Swedish Statistics from 2005. Shows the official number of Norwegians in Sweden at page 20. Archived 2005-04-15 at the Wayback Machine
- ↑ Australian: Stock of foreign-born population by country of birth, by year
- ↑ "Statistics Denmark:FOLK2: Population 1. January by sex, age, ancestry, country of origin and citizenship". Statistics Denmark. Retrieved 3 August 2012.
- ↑ "Archived copy" (PDF). Archived frae the original (PDF) on 27 September 2011. Retrieved 27 September 2011. CS1 maint: archived copy as title (link) Archived 2011-09-27 at the Wayback Machine