Naypyidaw Union Territory
|Naypyidaw Union Territory
|• Preses o Burma||Htin Kyaw|
|• Mayor an Chairperson o the Naypyidaw Council||Myo Aung|
|Time zone||MST (UTC6:30)|
|Aurie code(s)||2 (mobile: 69, 90)|
Template:Subdivisions of Myanmar Naypyidaw Union Territory (Burmese: နေပြည်တော် ပြည်တောင်စုနယ်မြေ, spelt Naypyitaw an aw) is an admeenistrative diveesion in central Myanmar. The Union Territory encompasses the admeenistrative caipital o Myanmar, Naypyidaw.
Admeenistrative diveesions[eedit | eedit soorce]
The Naypyidaw Union Territory consists o the follaeing destricts an tounships:
- Ottara Destrict (kent as North Naypyidaw an aw)
- Dekkhina Destrict (also known as South Naypyidaw)
Admeenistration[eedit | eedit soorce]
Naypyidaw Union Territory is under the direct administration of the President. Day-to-day functions are carried out on the President's behalf by the Naypyidaw Council led by a Chairperson. The Chairperson and members of the Naypyidaw Council are appointed by the President and include both civilians and Armed Forces representatives.
On 30 March 2011, President Thein Sein appointed Thein Nyunt as chairman of the Naypyidaw Council, along with 9 chair members: Than Htay, Colonel Myint Aung Than, Kan Chun, Paing Soe, Saw Hla, Myint Swe, Myint Shwe and Myo Nyunt.
Demographics[eedit | eedit soorce]
|Source: 2014 Myanmar Census|
References[eedit | eedit soorce]
- Census Report. The 2014 Myanmar Population and Housing Census. 2. Naypyitaw: Ministry of Immigration and Population. Mey 2015. p. 17.
- "Myanmar Area Codes". En.18dao.net. Retrieved 13 October 2014.
-  Archived November 16, 2010, at the Wayback Machine.
- "Constitution of the Republic of the Union of Myanmar" (PDF). Upload.wikimedia.org. Retrieved 13 October 2014.
- Thein Sein (31 Mairch 2011). "Notification No. 7/2011: Formation of Nay Pyi Taw Council" (PDF). New Light of Myanmar. p. 15. Retrieved 21 August 2011.
|Mandalay Region||Mandalay Region|