My Little Pony: Friendship Is Magic
|My Little Pony: Friendship Is Magic|
|Developit bi||Lauren Faust|
|Theme muisic composer||Daniel Ingram|
|Openin theme||"Friendship Is Magic"|
|Endin theme||"Friendship Is Magic" (instrumental)|
|Kintra o oreegin||
|No. o series||7|
|No. o episodes||167 (Leet o episodes)|
|Runnin time||22 meenites|
|Oreeginal channel||The Hub (2010–13)
Hub Network (2013–14)
Discovery Family (2014–present)
|Oreeginal run||10 October 2010– present|
My Little Pony: Friendship Is Magic is a childer's animatit fantasie televeesion series developed bi Lauren Faust. The series is based on Hasbro's My Little Pony line o toys an animatit warks an is eften referred bi collectors as the fowert generation ("G4") o the franchise. The series premiered on October 10, 2010, on The Hub cable channel. Hasbro selectit animator Lauren Faust as the creautive director an executive producer for the shaw. Faust socht tae challenge the established naitur o the exeestin My Little Pony line, creautin mair in-deepth chairacters an adventurous settins; she left the series in series 2, tae be replaced bi Meghan McCarthy as shawrunner.
The shaw follaes a studious anthropomorphic unicorn pownie named Twilight Sparkle as her mentor Princess Celestia guides her tae learn aboot friendship in the toun o Ponyville. Twilight acomes close friends wi five ither pownies: Applejack, Rarity, Fluttershy, Rainbow Dash, an Pinkie Pie. Ilk o the pownies represent a different facet o friendship, an Twilight diskivers hersel tae be a key pairt o the magical airtefacts kent as the "Elements o Harmony". The pownies traivel on adventurs an help ithers aroond Equestria while wirkin oot problems that arise in thair awn friendships.
The series haes acome a major commercial success, acomin the maist heichly ratit oreginal production in the Hub Network's broadcast history an leadin tae new merchandisin opportunities for Hasbro, includin beuks, cleidin, collectible treddin cairds, an comics. Despite the target demografic o young girls, Friendship Is Magic haes an aa gained a lairge follaein o aulder viewers, mainly young an middle-aged men, that cry themsels "bronies". Portions o the shaw hae acome pairt o the remix cultur, an hae formed the basis for a variety o internet memes.
The shaw haes ran for 169 episodes throu seiven series wi an aicht scheduled for a Mairch 24, 2018 release. A spin-aff featur film series, My Little Pony: Equestria Girls, stairtit in 2013 an haes been shawn in leemitit theatrical screenins prior tae televeesion broadcast an hame media release. A featur-lenth film adaptation directly based on the TV series, teetled My Little Pony: The Movie, wis theatrically released on October 6, 2017 in the Unitit States.
Table o contents
Oreegin[eedit | eedit soorce]
Hasbro, Inc. haes produced several incarnations an lines o toys an enterteenment relatit tae the My Little Pony franchise, eften labeled bi collectors as "generations". The animatit series My Little Pony Tales that premiered in 1992 wis the toy line's maist recent televeesion series afore Friendship Is Magic, featurin the pownie designs o the first toy line. It wis follaed bi various direct-tae-video releases, that featurt later designs up tae the third incarnation o the franchise. As Hasbro prepared for the fowert generation o the franchise, central themes that thay socht for the shaw includit friendships an wirkin thegither, factors thay determined frae mercat resairch in hou girls played wi thair toys.
Animator an writer Lauren Faust approached Hasbro, seekin tae develop her girls' toys property "Galaxy Girls" intae an animatit series. Faust, that haed previously wirkit on Cartoon Network's The Powerpuff Girls an Foster's Home for Imaginary Friends, haed been pitchin oreeginal animation aimed at girls for years, but haed ayeweys been rejectit bi studios an networks acause cairtoons for girls war conseedert unsuccessfu. Whan she pitched tae Lisa Licht o Hasbro Studios, Licht shawed Faust ane o thair recent My Little Pony animatit warks, Princess Promenade, "completely on the fly". Licht conseedert that Faust's style wis well suitit tae that line, an speirt her tae conseeder "some ideas whaur tae tak a new version o the franchise".
Faust wis ineetially hired bo Hasbro tae creaut a pitch bible for the shaw, allouin her tae get additional help wi conceptualisation. Faust said she wis "extremely skeptical" aboot takkin the job at first acause she haed ayeweys foond shaws based on girls' toys tae be borin an unrelatable. Ma Little Pony wis ane o her favourite bairnheid toys, but she wis disappyntit that her eemagination at the time wis naething lik the animatit shows, in that the chairacters, accordin tae Faust, "juist haed endless tea pairties, giggled ower naething an defeatit villains bi aither sharin wi them or cryin".
Production[eedit | eedit soorce]
The shaw is developit at Hasbro Studios in Los Angeles, whaur maist o the writin staff is locatit, an at DHX Media Vancouver in Vancouver, Breetish Columbie, for the animation wirk.
Faust's ineetial writin staff at Hasbro Studios includit several writers that haed wirkit wi her on her previous shaws an war appruived bi Hasbro. Thir includit Amy Keating Rogers, Cindy Morrow, Meghan McCarthy, Chris Savino, Charlotte Fullerton, M.A. Larson, an Dave Polsky. The writin process begoud wi Faust an Renzetti comin up wi braid plots for ilk shaw. The twa wad then haud a wuiddreamin session wi ilk episode's writer, allouin the writer tae script oot scenes an dialogue. Faust an Renzetti then wirkit wi the writer tae finalise the scripts an assign some basic storybuird instructions. Hasbro wis involved ootthrou this process an laid doun some o the concepts tae be incorporatit intae the shaw. Ensaumples o Hasbro's influence include haein Celestia be a princess raither nor a queen, makkin ane o the pownies focused on fashion, an portrayin toy sets in relevant places within the story, sic as Rarity's boutique.
Completit scripts war sent tae Studio B for pre-production an animation uisin Macromedia Flash Professional 8. Thiessen's production team wis an aa alloued tae select key personnel subject tae Hasbro's appruival; ane o thae selectit wis airt director Ridd Sorensen. The Studio B team wad storybuird the providit scripts, incorporatin ony direction an whiles managin tae creaut scenes that the writers haed believed impossible tae shaw in animation. The animators wad then prepare the key chairacter poses, layoot, backgrund airt, an ither main elements, an send thir versions back tae the production team in Los Angeles for review bi Hasbro an suggestions frae the writers. The storybuird airtists an animators an aa need tae fill in backgrund chairacters for itherwise scriptit scenes as tae populate the warld. Accordin tae writer Meghan McCarthy, mony o the smaw nods tae the fandom, pop cultur references, or ither easter eggs wad be addit at this pynt bi the studio. Ance the pre-production wark wis approved an completit, the episode wad then be animatit. Tho Studio B performed the ineetial animation wark, the feenal steps war passed tae Top Draw Animation in the Philippines, an animation studio that Studio B haed wirkit wi in the later pairt o series ane an ayont.
The vyce castin an production is haundelt bi Voicebox Productions, wi Terry Klassen as the series' vyce director. Faust, Thiessen, an ithers pairteecipatit in selectin vyce actors, an Hasbro gae feenal appruival. The vyce wirk is performed prior tae the animation, wi the animators in the ruim tae help provide direction; accordin tae Libman, this allous hersel an the ither actors tae play the chairacter withoot certaint leemitations. Libman notit that for recordin her lines as the hyperactive Pinkie Pie, "A learned that A can gae as ower the tap as I want an thay [the animators] rarely pull me back."
The series' backgrund muisic is componed bi William Kevin Anderson, an Daniel Ingram compomes the sangs, that are anly includit if thay wad mak sense in the episode's script. Afore the shaw wis appruived, Hasbro an Faust haed planned for episodes tae be 11 meenits lang, tae that Faust conformed in her first full-lenth script, "The Ticket Master", that wis pairt o the pitch bible. Houiver, Faust preferred mair tradeetional 22-meenit episodes, an Hasbro eventually greed tae this.
Efter the airin o the first series' finale, Faust annoonced that she haed left the shaw, an wad be creditit in the futur as Consultin Producer. Her involvement in the seicont series conseests mainly o story conception an scripts, an the involvement ceased efter the seicont series. Despite leavin, she still haes heich haips for the staff members, statin that "the gaps A hae left are bein filled bi the same amazin airtists, writers, an directors that brocht ye Series 1. A'm certaint the shaw will be as enterteenin as iver". In an interview wi New York Magazine, Faust statit her raisons for leavin war a combination o a hectic production schedules an a lack o creative control she haed wi the series. Accordin tae her husband McCracken, Faust's departur wis due tae the fact that as a toy company-driven shaw, "thare war things she wantit tae dae wi that series that she juist wisna able tae dae", an that thare is "still some frustration wi" nae bein able tae bring some o her ideas tae screen.
Premise[eedit | eedit soorce]
Friendship Is Magic taks place in the laund o Equestria, populatit bi varieties o pownies includin variants o Pegasus an unicorn, alang wi ither sentient an non-sentient craiturs. The central chairacter is Twilight Sparkle, a unicorn meir sent bi her mentor Princess Celestia, ruler o Equestria, tae the toun o Ponyville tae study the magic o friendship. In the shaw's appenin episode "Friendship Is Magic", Twilight resents this assignment, as she is mair concerned aboot the foretauld appearance o Nightmare Moon, the ill sister o Celestia. Whan Nightmare Moon daes appear, vowin iverlastin nicht an causin Celestia tae disappear, Twilight sets aff wi five ither pownies – Applejack, Fluttershy, Pinkie Pie, Rainbow Dash, an Rarity – tae obteen the Elements o Hermony an defeat Nightmare Moon. Afore Twilight can activate the Elements, Nightmare Moon appears an shatters them. In a flash o inspiration, Twilight realizes that ilk o her new friends represents ane o the Elements o Hermony (Honesty, Lealty, Lauchter, Generosity, an Kyndness), an that she hersel is the feenal piece, Magic. The magical pouer o the ponies' friendship reverts Nightmare Moon tae a repentant Princess Luna. Celestia reappears, reunites wi her sister Princess Luna, an decrees that Twilight shall stay in Ponyville tae conteena studyin the magic o friendship, muckle tae the happiness o Twilight an her new friends.
Later episodes follae Twilight an her friends dealin wi various problems aroond Ponyville, includin interpersonal problems atween friends an faimily, as weel as mair adventurous stories involvin craiturs lik draigons an hydras, an haein tae save Equestria frae villainous chairacters. At the end o ilk episode, Twilight sends a report back tae Celestia explainin what she learned aboot friendship frae thir adventurs. This pairt o the formula is abandoned in "Lesson Zero", the seicont-series episode in that Twilight is convinced tae be less rigid in her perceived duties; efter this, aw the principals contreibute reports, awtho the formality is disregairdit whan appropriate. In the fowert series, wi the request for reports na langer applicable, the sax resolve tae keep a collective personal jurnal in that thay record thair thochts aboot life for posterity.
Anither focus o the shaw is the Cutie Mark Crusaders, a trio o muckle younger meirs conseestin o Apple Bloom, Sweetie Belle, an Scootaloo, that are obsessed wi findin thair "cutie marks", an iconic seembol that magically appear on a pownie's flank ance thay hae diskivert thair special talent in life. The shaw regularly featurs episodes centred on the Crusaders, that hae yet tae receive thair cutie merks an are teased bi ither young pownies as "blank flanks". In response, thay desperately hurry tae try tae diskiver thair talents an receive thair awn cutie merks, eften daein sae in comical fashions.
Awtho the episodes are designed tae staund alone, the series featurs conteenuity an oweraw story arcs, wi several key elements o the series chyngin; ane sic chynge is the evolution o Twilight hersel, that spends the first three series learnin aboot friendship an is subsequently grantit weengs bi Celestia tae acome an alicorn an a princess in the series 3 finale "Magical Mystery Cure". In the series 4 finale "Twilight's Kingdom", she diskivers that she is the Princess o Friendship an stairts leevin in a magic castle efter the destruction o her leebrar hame frae previous series. Ither crucial events impactin the series are the Cutie Mark Crusaders feenally obteenin thair cutie merks in the series 5 episode "Crusaders of the Lost Mark"; the same series' introduction o Starlight Glimmer, a villainous chairacter that redeems hersel an acomes Twilight's pupil in the series finale "The Cutie Re-Mark"; an Rainbow Dash fulfillin her lifelang dream o jynin the elite Wonderbolts flicht team in the series 6 episode "Newbie Dash".
Ilk series teepically haes a theme an owerall story arc: a theme ootthrou the first series, for ensaumple, is pownies' preparation for the "Grand Galloping Gala" that occurs in the feenal episode o that series. In series 4, the Mane Sax maun find sax keys tae a mysterious box revealed efter thay relinquish the Elements o Hermony tae thair oreeginal soorce, the Tree o Hermony, tae save Equestria; in the series finale, it is revealed that thay haed awreidy obteened the keys, in the form o gifts thay received in the series frae fowk thay helpit.
Cast an chairacters[eedit | eedit soorce]
The shaw revolves aroond the adventurs an daily life o the unicorn pownie Twilight Sparkle (vyced bi Tara Strong), her baby draigon assistant Spike (Cathy Weseluck), an her friends in Ponyville, colloquially referred tae as the "Mane Sax":
- Rainbow Dash (Ashleigh Ball), a tomboyish pegasus pownie that helps control the wather, an aspires tae be a pairt o Equestria's famous fleein team, the Wonderbolts;
- Rarity (Tabitha St. Germain), a glamorous unicorn wi a flair for fashion design;
- Fluttershy (Andrea Libman), a shy an timid pegasus pownie that is fond o naitur an taks care o ainimals;
- Pinkie Pie (Libman), a hyperactive pownie that luves thrawin pairties;
- Applejack (Ball), a haurd-wirkin pownie that wirks on her faimily's aiple ferm.
Ither main chairacters are the Cutie Mark Crusaders, conseestin o Applejack's younger sister Apple Bloom (Michelle Creber), Rarity's younger sister Sweetie Belle (Claire Corlett), an Scootaloo (Madeleine Peters). The twa alicorns rulin ower Equestria, Twilight's mentor Princess Celestia (Nicole Oliver), an the younger Princess Luna (St. Germain), an aa appear regularly; anither alicorn, Princess Cadance (Britt McKillip), is introduced in the series twa finale "A Canterlot Wedding" an owersees the northren Crystal Empire alangside her husband Shining Armor (Andrew Francis), a unicorn that is an aa Twilight's aulder brither. The series five premiere "The Cutie Map" introduces Starlight Glimmer (Kelly Sheridan), an antagonist that subsequently acomes Twilight's pupil in the series finale, "The Cutie Re-Mark".
Mpny friends, faimily members, an ither residents o Ponyville appear frequently, includin Applejack's aulder brither Big McIntosh (Peter New) an grandmither Granny Smith (St. Germain); the Crusaders' teacher Cheerilee (Oliver) an nemeses Diamond Tiara (Chantal Strand) an Silver Spoon (Shannon Chan-Kent); the toun's mayor, Mayor Mare (Weseluck); an the muscular pegasus Bulk Biceps (Michael Dobson). Notable seicontar chairacters ootside o Ponyville include the sel-proclaimed "great an pouerfu" traivelin magician Trixie (Kathleen Barr); the eccentric zebra Zecora (Brenda Crichlow), that leeves in the nearbi Everfree Forest an dabbles in yerbal medicine; the Wonderbolts Spitfire (Kelly Metzger) an Soarin (Matt Hill); an Pinkie Pie's aulder sister Maud (Ingrid Nilson), that rarely expresses emotion an is obsessed wi rocks. The Mane Sax an aa face several villains; ane o them, the chimera-lik trickster Discord (John de Lancie), is introduced in series 2 an subsequently acomes a recurrin chairacter o the shaw.
The shaw an aa featurs an extensive cast o ower 200 minor backgrund chairacters. Several o thir backgrund pownies becam fan favorites, leadin tae them haein thair roles expandit; the shaw's ane-hundert episode "Slice of Life" focuses awmaist entirely on some the maist popular o them.
Episodes[eedit | eedit soorce]
In tot, 169 episodes hae been produced an broadcast.
Series owerview[eedit | eedit soorce]
|First aired||Last aired||Network|
|1||26||10 October 2010||Mey 6, 2011||Hub Network (The Hub)|
|2||26||17 September 2011||Aprile 21, 2012|
|3||13||10 November 2012||Februar 16, 2013|
|4||26||23 November 2013||Mey 10, 2014|
|5||26||4 Aprile 2015||November 28, 2015||Discovery Family|
|6||26||26 Mairch 2016||October 22, 2016|
|7||26||15 Aprile 2017||October 28, 2017|
|Movie||6 October 2017||N/A|
Merchandise an ither media[eedit | eedit soorce]
Friendship Is Magic is associatit wi the 2010 relaunch o My Little Pony toy line, haein feegurines an playsets based on it. A section o the Hasbro wabsteid gies information aboot Friendship Is Magic for childer an thair paurents, includin chairacter backgrunds, videos, an interactive gemmes an media. Due in pairt tae the oaulder fans, Hasbro haes come tae see My Little Pony as a "lifestyle" buist, wi ower 200 licenses in 15 categories o products, includin cleidin, hooseware, an deegital media. The buist grossed ower 650 million USD in retail sales in 2013, an ane billion USD annually in retail sales in 2014 an 2015.
My Little Pony: The Movie, a theatrical animatit film adaptation o the televeesion series, wis released on October 6, 2017 in the Unitit States, distributit bi Lionsgate. The film is directit bi series supervisin director Jayson Thiessen an written bi shawrunner Meghan McCarthy, an is financed bi Hasbro Studios' film subdiveesion, Allspark Pictures.
Reception[eedit | eedit soorce]
Creetical reception[eedit | eedit soorce]
The series haes received positive reviews frae creetics. Todd VanDerWerff o The A.V. Club favourably notit its "sheer an utter joyfulness" an lack o cynicism, unlik mony ither shaws that gained a cult follaein o paurents an adults. He complimentit the chairacters' stylised appearance, the stories' relative complexity for childer's televeesion, an the solit jokes that mak the shaw enjoyable for parents as weel as childer. He gae the series a B+. The shaw haes been creetically praised for its humour an moral ootleuk bi Brian Truitt o USA Today. Genevieve Koski o The A.V. Club later commentit that Friendship Is Magic is an ensaumple o a shaw that, while conseedert "girly", haes been able tae tap intae the nerd cultur tae allou it tae gain wider acceptance nor ither comparable forms.
Fandom[eedit | eedit soorce]
Despite Hasbro's target demografic o young girls an thair paurents, My Little Pony: Friendship Is Magic haes acome a cultural an Internet phenomenon, wi mony male fans atween 13 an 35. The response frae the Internet haes been traced tae cairtoon an animation fans on the Internet buird 4chan, respondin tae a negative essay regairdin the shaw an current trends in animation. As a result o the discussion on 4chan, interest in the shaw spreid ootthrou ither pairts o the Internet, creautin a lairge fanbase an a multitude o creautive warks, fan steids, an conventions. The fanbase haes adoptit the name "brony" (a portmanteau of "bro" an "pony") tae descrive themsels. The aulder fanbase haed come as a surprise tae Hasbro an staff members involved wi the shaw. Thay hae appreciatit an embraced the fandom, addin nods tae the fans within the shaw an the toys, while, early on, allouin the creautive elements o the fandom tae flourish withoot legal interference.
Notes[eedit | eedit soorce]
- Daniel Ingram wis the main componer for the episodes, "Magical Mystery Cure" in series 3, "Pinkie Pride" in Series 4, "Crusaders of the Lost Mark" in Series 5, an "A Hearth's Warming Tail" in Series 6.
- Caleb Chan wis the main componer for the episode "A Hearth's Warming Tail" in Series 6 an providit addeetional muisic for the episode "Crusaders of the Lost Mark" in Series 5.
- Steffan Andrews wis the main componer for the episodes, "Magical Mystery Cure" in Series 3 an "Pinkie Pride" in Series 4.
References[eedit | eedit soorce]
- "#mlp6 @TheBiggestJim". Retrieved 2016-03-12.
- Tyrrel, Rebecca (December 24, 2004). "Pony tale". The Telegraph. Retrieved November 4, 2011.
- Hix, Lisa (Juin 28, 2012). "My Little Pony Smackdown: Girls vs. Bronies". Collectors Weekly. Retrieved Juin 28, 2012.
- Hayes, Summer (Mey 1, 2008). The My Little Pony G1 Collector's Inventory. Priced Nostalgia Press. ISBN 978-0-9786063-1-2.
- Erickson, Hal (Juin 30, 2005). Television Cartoon Shows: An Illustrated Encyclopedia, 1949–2003, The Shows M-Z. 2. McFarland & Company. pp. 575–576. ISBN 0-7864-2256-4.
- Hayes, Summer (Juin 15, 2007). The My Little Pony G3 Collector's Inventory. Priced Nostalgia Press. ISBN 978-0-9786063-5-0.
- Townshend, Matt (Februar 27, 2014). "At Hasbro, Girls Toys Become a Big Market". BusinessWeek. Retrieved Mairch 25, 2014.
- Strike, Joe (Julie 5, 2011). "Of Ponies and Bronies". Animation World Network. Retrieved Julie 6, 2011.
- Faust, Lauren (December 24, 2010). "My Little NON-Homophobic, NON-Racist, NON-Smart-Shaming Pony: A Rebuttal". Ms. Retrieved Julie 6, 2011.
- "Tekaramity" (September 15, 2011). "Exclusive Season 1 Retrospective Interview with Lauren Faust". Equestria Daily. Retrieved September 16, 2011.
- Sims, Chris (Julie 15, 2012). ""We Love The Bronies": The Cast And Writer Of "My Little Pony" On MLP And Its Fans [SDCC]". Comics Alliance. Archived frae the oreeginal on Julie 18, 2012. Retrieved Julie 18, 2012.
- "The Year That Was – 2010". Top Draw Animation. Retrieved Februar 9, 2012.
- "The Year That Was – 2011". Top Draw Animation. Retrieved Februar 9, 2012.
- "Voicebox Productions". Voicebox Productions. Archived frae the oreeginal on November 2, 2011. Retrieved August 2, 2011.
- Keeble, Ellen (Mey 21, 2012). "Voicing pony magic". Calgary Sun. Archived frae the oreeginal on October 21, 2012. Retrieved Mey 21, 2012.
- "Tekaramity" (Juin 29, 2011). "Interview: Will Anderson (Friendship Is Magic score composer)". Equestria Daily. Retrieved August 2, 2011.
- Rutherford, Kevin (Aprile 20, 2012). "Behind the Music of Pop Culture Smash "My Little Pony: Friendship Is Magic"". Rolling Stone. Retrieved Aprile 20, 2012.
- Faust, Lauren (Mey 8, 2011). "THANK YOU!!!". deviantArt. Retrieved August 2, 2011.
- Miller, Lisa (November 6, 2014). "How My Little Pony Became a Cult for Grown Men and Preteen Girls Alike". New York Magazine. Retrieved November 6, 2014.
- Ostroff, Joshua (October 22, 2013). "People are kids, too". The Grid. Archived frae the oreeginal on October 22, 2013. Retrieved October 24, 2013.
- "Meet The Ponies – My Little Pony". Hasbro. Retrieved Mairch 18, 2011.
- VanDerWerff, Todd (Aprile 29, 2011). "My Little Pony Friendship Is Magic". The A.V. Club. Retrieved Aprile 30, 2011.
- Busis, Hiliary (Januar 29, 2013). "'My Little Pony: Friendship Is Magic' exclusive: Twilight's becoming a princess!". Entertainment Weekly. Retrieved Januar 29, 2013.
- Crouse, Megan (September 16, 2014). "My Little Pony: Friendship is Magic and "Serious" Fantasy". Den of Geek. Retrieved September 16, 2014.
- Begin (2015), p. 47
- Libman, Andrea (November 22, 2011). "Untitled". Andrea Libman's official Twitter. Retrieved November 26, 2011.
- Anders, Charlie Jane (September 12, 2011). "Watch Star Trek's John de Lancie playing a godlike entity on My Little Pony". io9. Retrieved September 27, 2011.
- 'Cereal Velocity' (September 25, 2011). "Massive Jayson Thiessen Q&A From Bronycon". Equestria Daily. Retrieved September 27, 2011.
- Begin (2015), p. 75
- Vara, Vauhini; Zimmerman, Ann (November 4, 2011). "Hey, Bro, That's My Little Pony!Guys' Interest Mounts in Girly TV Show". The Wall Street Journal. Archived frae the oreeginal on December 1, 2011. Retrieved November 4, 2011.
- Lisanti, Tony (Mey 1, 2014). "The Top 150 Global Licensors". Global License!. Retrieved Mey 19, 2015.
- "Hasbro 2015 Investor Update at Toy Fair". Februar 13, 2015. Archived frae the oreeginal on Mey 23, 2015. Retrieved Mey 19, 2015.
- "Hasbro 2014 Annual Report" (PDF). Feb 26, 2015. p. 6. Archived frae the oreeginal (PDF) on Julie 7, 2017. Retrieved Mey 20, 2015.
- Lisanti, Tony (Mey 2016), "Top 150 Global Licensors", Global License!, p. T9,
The My Little Pony brand drives over $1.2 billion in retail sales
- Truitt, Brian (November 26, 2012). "'My Little Pony' plants a hoof in pop culture". usatoday.com. Retrieved Juin 29, 2014.
- Koski, Genevieve (Julie 5, 2011). "Why should grown women be ashamed of holding onto their adolescent passions?". The A.V. Club. Retrieved Julie 5, 2011.
- Gennis, Sadie (August 1, 2013). "Give Bronies a Break!In Defense of Adult My Little Pony Fans". TV Guide. Retrieved August 1, 2013.
- Watercutter, Angela (Juin 9, 2011). "My Little Pony Corrals Unlikely Fanboys Known as 'Bronies'". Wired. Retrieved Juin 9, 2011.
- Amidi, Amid (October 19, 2010). "The End of the Creator-Driven Era in TV Animation". Cartoon Brew. Retrieved Juin 9, 2011.
- Beck, Jerry (September 24, 2011). "We've Created A Bronster!". Cartoon Brew. Archived frae the oreeginal on September 30, 2011. Retrieved September 25, 2011.
- von Hoffman, Constantine (Mey 31, 2011). "My Little Pony: the Hip, New Trend Among the Geekerati". BNET. Retrieved Mey 31, 2011.
- McKean, Erin (December 2, 2011). "The secret language of bros". The Boston Globe. Retrieved December 2, 2011.
- Ostroff, Joshua (August 3, 2011). "All-ages show: Hipsters love children's programming". National Post. Archived frae the oreeginal on August 4, 2011. Retrieved August 3, 2011.
- Turner, James (Mairch 20, 2012). "Is TV paying too much attention to fans?". Christian Science Monitor. Retrieved Mairch 20, 2012.
- Griffiths, Daniel Nye (Januar 19, 2012). "SOPA, Skyrim and My Little Pony – Infringement is Magic?". Forbes. Retrieved Januar 19, 2012.