Moont Olympus (Cyprus)
Moont Olympus in Winter
|Elevation||1,952 m (6,404 ft) |
|Prominence||1,952 m (6,404 ft) |
|Leetin||Kintra heich pynt|
Olympus, or Chionistra, (Greek: Όλυμπος or Greek: Χιονίστρα) at 1,952 metres (6,404 ft), is the heichest pynt in Cyprus. It is locatit in the Troodos Moontains o Cyprus. Moont Olympus peak an the "Troodos Square" faw unner the territory o Platres in Limassol Destrict. A Breetish lang range radar currently operates at Moont Olympus' peak.
The Moont Olympus Ski resort conseest o the Sun Valley an North Face auries. Each aurie haes its awn ski lifts an runs, operatit bi the Cyprus Ski Club:
- Aphrodite or Sun Valley I, wi a 125m T-bar ski lift an beginner-level slopes
- Hermes or Sun Valley II, wi a 140m T-bar ski lift an intermediate-level slopes
- Dias/Zeus or North Face I, wi a 380m chairlift and advanced-level slopes
- Hera or North Face II, wi a 262m T-bar ski lift an beginner-level slopes
In the Sun Valley aurie wi is a 55m rope tow baby lift as weel.
Writing in the late first century BC or first century AD, the geographer Strabo reportit that on ane o its promontories wis a temple tae Aphrodite Acraea (Auncient Greek: Ἀφροδίτης Ἀκραίας) which means Aphrodite o the Hichts, which weemen wur forbidden tae enter.
References[eedit | eedit soorce]
- "Olympos (Chionistra)" on summitpost.org Retrieved 1 October 2011
- "Olympos" on Peaklist.org, Europe Ultra-Prominences Retrieved 1 October 2011
- "Olympus" on Peakbagger.com Retrieved 1 October 2011
- "Country Profile: Climate". Official Website of the Embassy of the Republic of Cyprus in Washington D.C. Retrieved 2006-10-11..
- Strabo. Geography, XIV.6.3.