Michael Bay, Februar 7, 2008
Februar 17, 1965 |
Los Angeles, Californie, U.S.
|Alma mater||Wesleyan Varsity
Art Center College of Design
|Thrift||Film director, producer, camera operator, actor|
|Notable wirk(s)||Armageddon, Pearl Harbor, Transformers film series|
|Relatives||Leonard Nimoy (cousin-in-law)|
Michael Benjamin Bay (born Februar 17, 1965) is an American filmmaker kent for directin a producing big-budget action films chairacterised bi fast cuttin, stylistic veesuals an extensive uise o special effects, includin frequent depiction o explosions. His films, which include Armageddon (1998), Pearl Harbor (2001) an the Transformers film series (2007–present), hae grossed ower US$5 billion warldwide. He is co-foonder o commercial production hoose The Institute, a.k.a. The Institute for the Development of Enhanced Perceptual Awareness. He is co-chair an pairt-ainer o the deegital effects hoose Digital Domain. He co-ains Platinum Dunes, a production hoose which haes remade horror movies includin The Texas Chainsaw Massacre (2003), The Amityville Horror (2005), The Hitcher (2007), Friday the 13th (2009) an A Nightmare on Elm Street (2010).
References[eedit | eedit soorce]
- "Monitor". Entertainment Weekly (1194). Feb 17, 2012. p. 26.
- Curtis, Brian (2005-06-15). "The Bad Boy of Summer". Slate.com. The Slate Group. Retrieved 2010-07-03. External link in
- Schumacker, Patrick; Sobel, Ian (2009-06-23). "The Michael Bay Explosion Tournament". ScreenJunkies.com. Archived frae the original on 2009-06-25. Retrieved 2010-07-03. External link in
- Pomerantz, Dorothy (2009-06-22). "Michael Bay: Making Movies, Enemies and Money". Forbes.com. Forbes. Retrieved 2010-07-03. External link in
|work=(help); grosses for films released syne 2009 addit in Julie 24, 2014
- "The Institute". Retrieved 2010-07-03.
- "Digital Domain". Retrieved 2010-07-03.
- Fleming, Michael (2008-01-29). "New Line Sets Up New 'Nightmare'". Variety. Reed Elsevier. Retrieved 2010-07-03.