Member states o the Unitit Naitions
Jump to navigation Jump to search
Current members[eedit | eedit soorce]
|Banner||Member state||Date o admission||Info/See an aa|
|Afghanistan||19 November 1946||Unitit Naitions Assistance Mission in Afghanistan|
|Albanie||14 December 1955|
|Algerie||8 October 1962|
|Andorrae||28 Julie 1993|
|Angolae||1 December 1976|
|Antigua an Barbuda||11 November 1981|
|Argentina||24 October 1945|
|Armenie||2 Mairch 1992||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Australie||1 November 1945||Australie an the Unitit Naitions|
|Austrick||14 December 1955|
|Azerbaijan||2 Mairch 1992||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Bahamas||18 September 1973|
|Bahrain||21 September 1971|
|Bangladesh||17 September 1974|
|Barbados||9 December 1966|
|Belaroushie||24 October 1945||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Belgium||27 December 1945|
|Belize||25 September 1981|
|Benin[note 1]||20 September 1960|
|Bhutan||21 September 1971|
|Bolivia (Plurinational State o)[note 2]||14 November 1945|
|Bosnie an Herzegovinae||22 Mey 1992||Umwhile member: Yugoslavie|
|Botswana||17 October 1966|
|Brazil||24 October 1945||Brazil an the Unitit Naitions|
|Brunei Darussalam||21 September 1984|
|Bulgarie||14 December 1955|
|Burkina Faso[note 3]||20 September 1960|
|Burundi||18 September 1962|
|Cabo Verde[note 4]||16 September 1975|
|Cambodie[note 5]||14 December 1955|
|Cameroon[note 6]||20 September 1960|
|Canadae||9 November 1945||Canadae an the Unitit Naitions|
|Central African Republic[note 7]||20 September 1960|
|Chad||20 September 1960|
|Chile||24 October 1945|
|Cheenae||24 October 1945||Umwhile member: Republic o Cheenae an Cheenae an the Unitit Naitions|
|Colombie||5 November 1945|
|Comoros||12 November 1975|
|Congo[note 8]||20 September 1960|
|Costa Rica||2 November 1945|
|Côte d'Ivoire[note 9]||20 September 1960|
|Croatie||22 Mey 1992||Umwhile member: Yugoslavie|
|Cuba||24 October 1945|
|Cyprus||20 September 1960|
|Czech Republic||19 Januar 1993||Umwhile member: Czechoslovakie|
|Democratic Fowkrepublic o Korea||17 September 1991||Korea an the Unitit Naitions|
|Democratic Republic o the Congo[note 10]||20 September 1960|
|Denmark||24 October 1945|
|Djibouti||20 September 1977|
|Dominica||18 December 1978|
|Dominican Republic||24 October 1945|
|Ecuador||21 December 1945|
|Egyp||24 October 1945||Umwhile member: United Arab Republic|
|El Salvador||24 October 1945|
|Equatorial Guinea||12 November 1968|
|Eritrea||28 Mey 1993|
|Estonie||17 September 1991||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Ethiopie||13 November 1945|
|Fiji||13 October 1970||Fiji an the Unitit Naitions|
|Finland||14 December 1955|
|Fraunce||24 October 1945||Fraunce an the Unitit Naitions|
|Gabon||20 September 1960|
|Gambie[note 11]||21 September 1965|
|Georgie||31 Julie 1992||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Germany||18 September 1973||Umwhile member: German Democratic Republic an Germany an the Unitit Naitions|
|Ghana||8 Mairch 1957|
|Greece||25 October 1945|
|Grenada||17 September 1974|
|Guatemala||21 November 1945|
|Guinea||12 December 1958|
|Guinea-Bissau||17 September 1974|
|Guyana||20 September 1966|
|Haiti||24 October 1945|
|Honduras||17 December 1945|
|Hungary||14 December 1955|
|Iceland||19 November 1946|
|Indie||30 October 1945||Indie an the Unitit Naitions|
|Indonesie[note 12]||28 September 1950||Widrawal o Indonesie (1965–1966) an Indonesie an the Unitit Naitions|
|Iran (Islamic Republic o)[note 13]||24 October 1945|
|Iraq||21 December 1945|
|Ireland||14 December 1955|
|Israel||11 Mey 1949||Israel, Palestine, an the Unitit Naitions|
|Italy||14 December 1955|
|Jamaica||18 September 1962|
|Japan||18 December 1956||Japan an the Unitit Naitions|
|Jordan||14 December 1955|
|Kazakhstan[note 14]||2 Mairch 1992||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Kenyae||16 December 1963|
|Kiribati||14 September 1999|
|Kuwait||14 Mey 1963|
|Kyrgyzstan||2 Mairch 1992||Umwhwile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Lao Fowk's Democratic Republic[note 15]||14 December 1955|
|Latvie||17 September 1991||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Lebanon||24 October 1945|
|Lesotho||17 October 1966|
|Liberie||2 November 1945|
|Libie[note 16]||14 December 1955|
|Liechtenstein||18 September 1990|
|Lithuanie||17 September 1991||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Luxembourg||24 October 1945||Luxembourg an the Unitit Nations|
|Madagascar[note 17]||20 September 1960|
|Malawi||1 December 1964|
|Malaysie||17 September 1957||Umwhile member: Federation o Malaya an Malaysie an the Unitit Naitions|
|Maldives[note 18]||21 September 1965|
|Mali||28 September 1960|
|Malta||1 December 1964|
|Marshall Islands||17 September 1991||Marshall Islands an the Unitit Naitions|
|Mauritanie||27 October 1961|
|Mauritius||24 Apryle 1968|
|Mexico||7 November 1945||Mexico an the Unitit Naitions|
|Micronesia (Federatit States o)||17 September 1991||Federatit States o Micronesie an the Unitit Naitions|
|Monaco||28 Mey 1993|
|Mongolie||27 October 1961|
|Montenegro||28 Juin 2006||Umwhile member: Yugoslavia|
|Morocco||12 November 1956|
|Mozambique||16 September 1975|
|Myanmar[note 19]||19 Apryle 1948|
|Namibie||23 Apryle 1990|
|Nauru||14 September 1999|
|Nepal||14 December 1955|
|Netherlands||10 December 1945|
|New Zealand||24 October 1945||New Zealand an the Unitit Naitions|
|Nicaragua||24 October 1945|
|Niger||20 September 1960|
|Nigerie||7 October 1960|
|Norawa||27 November 1945|
|Oman||7 October 1971|
|Pakistan||30 September 1947||Pakistan an the Unitit Naitions|
|Palau||15 December 1994|
|Panama||13 November 1945|
|Papua New Guinea||10 October 1975|
|Paraguay||24 October 1945|
|Peru||31 October 1945|
|Philippines[note 20]||24 October 1945||Philippines an the Unitit Naitions|
|Poland||24 October 1945|
|Portugal||14 December 1955|
|Qatar||21 September 1971|
|Republic o Korea||17 September 1991||Korea an the Unitit Naitions|
|Republic o Moldovae[note 21]||2 Mairch 1992||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Romanie||14 December 1955|
|Roushie Federation||24 October 1945||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics an Soviet Union an the Unitit Naitions an Roushie an the Unitit Naitions|
|Rwanda||18 September 1962|
|Saunt Kitts an Nevis[note 22]||23 September 1983|
|Saunt Lucia||18 September 1979|
|Saunt Vincent an the Grenadines||16 September 1980|
|Samoa||15 December 1976|
|San Marino||2 Mairch 1992|
|Sao Tome an Principe[note 23]||16 September 1975|
|Saudi Arabie||24 October 1945|
|Senegal||28 September 1960|
|Serbie||1 November 2000||Umwhile member: Yugoslavie|
|Seychelles||21 September 1976|
|Sierra Leone||27 September 1961|
|Singapore||21 September 1965||Umwhile member: Malaysie an Singapore an the Unitit Naitions|
|Slovakie||19 Januar 1993||Umwhile member: Czechoslovakie|
|Slovenie||22 Mey 1992||Umwhile member: Yugoslavie|
|Solomon Islands||19 September 1978|
|Somalie||20 September 1960|
|Sooth Africae[note 24]||7 November 1945|
|Sooth Sudan||14 Julie 2011|
|Spain||14 December 1955|
|Sri Lanka[note 25]||14 December 1955|
|Sudan||12 November 1956|
|Suriname[note 26]||4 December 1975|
|Swaziland||24 September 1968|
|Swaden||19 November 1946|
|Swisserland||10 September 2002|
|Syrian Arab Republic||24 October 1945||Former member: United Arab Republic|
|Tajikistan||2 Mairch 1992||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Thailand[note 27]||16 December 1946|
|The Umwhile Yugoslav Republic o Macedonie||8 Apryle 1993||Umwhile member: Yugoslavie|
|Timor-Leste||27 September 2002|
|Togo||20 September 1960|
|Tonga||14 September 1999|
|Trinidad an Tobago||18 September 1962||Trinidad an Tobago an the Unitit Naitions|
|Tunisie||12 November 1956|
|Turkey||24 October 1945|
|Turkmenistan||2 Mairch 1992||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Tuvalu||5 September 2000||Tuvalu an the Unitit Nations|
|Uganda||25 October 1962|
|Ukraine||24 October 1945||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Unitit Arab Emirates||9 December 1971|
|Unitit Kinrick o Great Breetain an Northren Ireland||24 October 1945||Unitit Kinrick an the Unitit Naitions|
|Unitit Republic o Tanzanie||14 December 1961||Umwhile member: Tanganyika an Zanzibar|
|United States o Americae||24 October 1945||Unitit States an the Unitit Naitions|
|Uruguay||18 December 1945|
|Uzbekistan||2 Mairch 1992||Umwhile member: Union o Soviet Socialist Republics|
|Vanuatu||15 September 1981||Vanuatu an the Unitit Naitions|
|Venezuela (Bolivarian Republic o)[note 28]||15 November 1945|
|Viet Nam||20 September 1977|
|Yemen||30 September 1947||Umwhile member: Yemen an Democratic Yemen|
|Zambie||1 December 1964|
|Zimbabwe||25 August 1980|
Notes[eedit | eedit soorce]
- Benin: Name wis chynged frae Dahomey on 1 December 1975.
- Bolivie (Plurinational State o): Previously referred tae as Bolivie.
- Burkina Faso: Name wis chynged frae Upper Volta on 6 August 1984.
- Cabo Verde: Previously referred to as Cape Verde. On 24 October 2013, Cabo Verde requested that its name no longer be translated into different languages.
- Cambodia: Name wis changed tae the Khmer Republic on 7 October 1970, an back tae Cambodie on 30 Aprile 1975. Name wis chynged again tae Democratic Kampuchea on 6 Aprile 1976, an back to Cambodie on 3 February 1990.
- Cameroon: Previously referred tae as Cameroun (afore merging wi Soothren Cameroons in 1961). Bi a letter o 4 Januar 1974, the Secretar-General wis informed that Cameroon haed chynged its name tae the Unitit Republic o Cameroon. Name wis chynged back tae Cameroon on 4 Februar 1984.
- Central African Republic: Bi a letter o 20 December 1976, the Central African Republic advised that it haed chynged its name tae the Central African Empire. Name wis chynged back tae the Central African Republic on 20 September 1979.
- Congo: Previously referred tae as Congo (Brazzaville) (tae differentiate it from Congo (Leopoldville)) an the Fowkrpublic o the Congo. Name wis chynged tae Congo on 15 November 1971 (efter the Democratic Republic o the Congo changed its name tae Zaire). An aa referred tae as Congo (Republic o the).
- Côte d'Ivoire: Previously referred tae as Ivory Coast. On 6 November 1985, Côte d'Ivoire requested that its name na longer be translatit intae different leids; this acame fully effective on 1 Januar 1986.
- Democratic Republic o the Congo: Previously referred tae as Congo (Leopoldville) (tae differentiate it frae Congo (Brazzaville)). Name wis changed frae the Democratic Republic o the Congo tae Zaire on 27 October 1971, an back tae the Democratic Republic o the Congo on 17 Mey 1997.
- Gambie: Previously referred tae as The Gambie.
- Widrew frae the UN on 20 Januar 1965. It rejyned on 28 September 1966.
- Iran (Islamic Republic o): Previously referred tae as Iran. Bi a communication o 5 Mairch 1981, Iran informed the Secretar-General that it should be referred tae bi its complete name o the Islamic Republic o Iran.
- Kazakhstan: Spellin wis chynged frae Kazakstan on 20 Juin 1997.
- Lao People's Democratic Republic: Name wis chynged frae Laos on 2 December 1975.
- Libie: umwhile recognised as the Libian Arab Republic frae 1969 efter oreeginally bein admittit as Libie. Bi notes verbales o 1 an 21 Aprile 1977, the Libian Arab Republic advised that it haed chynged its name tae the Libian Arab Jamahiriya. On 16 September 2011, the UN General Assembly awairdit the UN seat tae the Naitional Transeetional Cooncil, tharebi restorin the oreeginal name o Libie.
- Madagascar: Previously referred tae as the Malagasy Republic.
- Maldives: Previously referred tae as the Maldive Islands.
- Myanmar: Name wis changed frae Burma on 18 Juin 1989.
- Philippines: Previously referred tae as the Philippine Commonweel (afore becomin a republic in 1946) an as the Philippine Republic.
- Republic o Moldovae: Previously referred tae as Moldovae.
- Saunt Kitts an Nevis: Name wis chynged offeecially frae Saunt Christopher an Nevis on 26 November 1986; the UN, houever, continued tae uise the umwhile name throuoot the year.
- Sao Tome an Principe: The offeecial UN designation lacks diacritics; houever, the name is constitutionally defined as São Tomé an Príncipe, wi diacritics.
- Sooth Africae: Previously referred tae as the Union o Sooth Africae (afore becomin a republic in 1961).
- Sri Lanka: Name was changed from Ceylon on 22 May 1972.
- Suriname: Name was changed from Surinam on 23 January 1978.
- Thailand: Previously referred to as Siam.
- Venezuela (Bolivarian Republic o): Previously referred tae as Venezuela.
References[eedit | eedit soorce]
- "The World" (PDF). United Nations. The follaein territories are excludit as the UN disna consider them as part o ony member state: Vatican Ceety (the Haly See is a UN non-member observer state), the Palestinian territories (Palestine is a UN non-member observer state), Wastren Sahara (status in dispute atween Morocco an the Polisario Front), an Antarctica (regulatit bi the Antarctic Treaty Seestem). Territories o states nae recognised bi the UN are nae excludit due tae the UN's poseetion that thay are pairt o some UN member state, includin, for example, the territories govrened bi the Republic o Cheenae (Taiwan an ither smawer islands), as the UN members votit tae consider the Fowkrepublic o Cheenae as the anly lawfu representative o Cheenae at the UN an the UN chuises nae tae quaisten its claim that Taiwan is pairt o Cheenae.
- "What are Member States?". United Nations.
- "CHAPTER I – CHARTER OF THE UNITED NATIONS AND STATUTE OF THE INTERNATIONAL COURT OF JUSTICE". United Nations. Retrieved 2015-10-07.
- "CHAPTER I – CHARTER OF THE UNITED NATIONS AND STATUTE OF THE INTERNATIONAL COURT OF JUSTICE". United Nations. Retrieved 2015-10-07.
- "Change of name – Cape Verde" (PDF). United Nations. 29 October 2013. Retrieved 2 January 2014.
- Lederer, Edith M. (16 September 2011). "UN approves Libya seat for former rebels". Google News. Associated Press. Retrieved 16 September 2011.