Shkreli testifyin afore the Hoose Committee on Owersicht an Govrenment Reform, 2016
|Born||17 Mairch 1983|
Brooklyn, New York, U.S.
|Alma mater||Baruch College|
|Thrift||Co-foonder o MSMB Capital Management, Co-foonder an umwhile CEO o Retrophin|
Foonder an umwhile CEO o Turing Pharmaceuticals.
|Kent for||Turing Pharmaceuticals; Retrophin|
|Net worth||US$70 million (Juin 2017)|
Martin Shkreli (//, born Mairch 17, 1983) is an American businessman an umwhile hedge fund manager. He is the co-founder of the hedge funds Elea Capital, MSMB Capital Management, MSMB Healthcare, co-foonder an umwhile chief executive officer (CEO) o the biotechnology firm Retrophin, an foonder an umwhile CEO o Turing Pharmaceuticals. In September 2015, Shkreli received widespread criticism whan Turing obteened the manufacturin license for the antiparasitic drog Daraprim an raised its price bi a factor o 56 (frae US$13.5 tae US$750 per pill), leadin him tae be referred tae as "the maist hatit man in Americae" an "pharma bro".
References[eedit | eedit soorce]
- Matthews, Christopher M.; Copeland, Rob; O'Brien, Rebecca Davis. "Martin Shkreli, Pharma Executive, Arrested on Fraud Charges". The Wall Street Journal. ISSN 0099-9660. Retrieved December 17, 2015. (Subscription required (. ))
- McLean, Bethany (December 18, 2015). "Everything You Know About Martin Shkreli Is Wrong—or Is It?". Vanity Fair. ISSN 0733-8899. Archived frae the oreeginal on January 23, 2016. Retrieved February 7, 2016.
Martin Shkreli, the 32-year-old
- Creswell, Julie; Clifford, Stephanie; Pollack, Andrew; Goldstein, Matthew; Chen, David (December 17, 2015). "Drug C.E.O. Martin Shkreli Arrested on Fraud Charges". The New York Times. pp. A1, B6. ISSN 0362-4331. Archived frae the oreeginal on February 5, 2016.
Mr. Shkreli, a pharmaceutical industry entrepreneur...
- Matyszczyk, Chris (February 4, 2016). "Icons of Entrepreneurship: Why Martin Shkreli Speaks For Many Entrepreneurs". Inc.Com. Inc. (magazine). Retrieved September 24, 2016.
- Rockoff, Jonathan D. (December 17, 2015). "Martin Shkreli: From Biotech Entrepreneur to Accused Criminal". wsj.com. Wall Street Journal. Retrieved September 24, 2016.
- Chohan, Usman W. (January 8, 2015). "Martin Shkreli and the outrage of inequality". The Conversation. Retrieved October 26, 2016.
- Mangan, Dan (2017-06-30). "'Pharma Bro' Martin Shkreli 'wanted to be Stevie Cohen,' investor says". Retrieved 2017-07-01.
- Carolyn Y. Johnson, "'Pharma bro' Martin Shkreli refuses to testify at congressional hearing, calls lawmakers 'imbeciles' in tweet", The Washington Post (February 4, 2015).
- Shina, Lucinda (September 23, 2015). "Here's What 'The Most Hated Man in America' Thinks About Donald Trump". New York, NY: Fortune.
- Tannahill, Jason (October 9, 2015). "PR Man Allan Ripp Representing The 'Most Hated Man in America'". EverythingPR.
- Thomas, Zoe; Swift, Tim (September 23, 2015). "Who is Martin Shkreli – 'the most hated man in America'?". London, UK: BBC News. Archived frae the oreeginal on December 31, 2015.
- Ho, Catherine (October 7, 2015). "Working For 'The Most Hated Man in America'". The Washington Post. Retrieved December 10, 2015.
- Algar, Selim; Li, David K.; Italiano, Laura (2015-12-17). "'The most hated man in America' has been arrested". New York Post. Retrieved 2017-02-16.
- "Martin Shkreli - 'American's most hated man' - auctioning off chance to hit him in the face". The Telegraph. Retrieved 2017-02-16.