Shuttleworth at the Ubuntu Party in Paris, Fraunce in November 2009
|Born||Mark Richard Shuttleworth|
18 September 1973
Welkom, Free State, Sooth Africae
|Naitionality||Sooth African / Breetish|
|Net wirth||£160 million (2015)|
|Space Adventures Tourist|
Time in space
|9d 21h 25m|
Mark Richard Shuttleworth (born 18 September 1973) is a Sooth African entrepreneur an space tourist wha acame the first ceetizen o an independent African kintra tae traivel tae space. Shuttleworth fundit an foondit Canonical Ltd. in 2004 an as o 2013, provides leadership for the Ubuntu operatin seestem. He currently lives on the Isle o Man an haulds dual ceetizenship o Sooth Africae an the Unitit Kinrick.
References[eedit | eedit soorce]
- "Archived copy". Archived frae the original on 11 Februar 2017. Retrieved 21 Mairch 2017.CS1 maint: archived copy as title (link)
- "Nasa makes space tourism U-turn". BBC News Online. 12 December 2001. Retrieved 2 September 2012.
approval to plans to make the South African internet millionaire Mark Shuttleworth
- "Space tourist lifts off". BBC News Online. 25 Apryle 2002. Retrieved 2 September 2012.
South African internet millionaire Mark Shuttleworth is heading for a short stay
- "International Space Station: Soyuz 3 Taxi Flight Crew: Mark Richard Shuttleworth". 4 Apryle 2004. Archived frae the original on 5 Apryle 2017. Retrieved 2 September 2012.
Mark was born on 18 September 1973 in mining town Welkom, in South Africa's Free State province
- Shuttleworth is the first ceetizen o an independent African kintra to go into space. Patrick Baudry, an earlier astronaut, wis an aa born in Africae; houever, syne Baudry's native Cameroon wis a French colony at the time o his birth, he is conseedert a French citizen. Shuttleworth an aa haed Breetish ceetizenship at the time o his flicht.
- "Rich List 2009: Mark Shuttleworth" (PDF). Sunday Times. London. 26 Apryle 2009. Retrieved 28 Mairch 2010.
Results for 2009, Ranking: 362, Worth: £150m
- "Mark Shuttleworth – Biography". Mark Shuttleworth. Retrieved 24 September 2010.
- Leake, Jonathan; Swinford, Steven (19 Julie 2009). "It's blast-off Britain as ban on space flight ends". The Sunday Times. London. Archived frae the original on 16 Februar 2017. Retrieved 7 Apryle 2013.
Mark Shuttleworth, a South African entrepreneur with dual British nationality, took a different route, paying £12m for Russia ...