Marie Manxini bi Jacob Ferdinand Voet.
Anne Marie Mancini
|Born||28 August 1639|
|Dee'd||8 Mey 1715 (aged 76)|
|Spoose(s)||Prince Lorenzo Onofrio Colonna|
Anna Maria (Marie) Mancini (28 August 1639 – 8 Mey 1715) was the third of the five Mancini sisters; nieces o Cardinal Mazarin that wur brocht tae Fraunce to mairy advantageously. Along with two of their female Martinozzi cousins, the Mancini sisters were kent at the coort o Keeng Louis XIV o Fraunce as the Mazarinettes.
Siblings[eedit | eedit soorce]
- Laura Mancini (1636–1657), who married Louis de Bourbon, Duke o Vendôme an mither o Louis Joseph de Bourbon, Duke o Vendôme.
- Paul Jules Mancini (born 1636, died 1652 or 1654 in battle)
- Olympia Mancini (1638–1708), mairit Prince Eugene Maurice o Savoy, Coont o Soissons the mither o Prince Eugene o Savoy.
- Philippe Jules Mancini, Duke o Nevers (1641–1707)
- Margherita Mancini (born 1643)
- Alfonso Mancini (born 1644, died 1658)
- Hortense Mancini (1646–1699), the beauty of the faimily, who escaped her abusive husband, Armand Charles de La Porte, Duke o La Meilleraye, and went tae London. where she became the mistress of Keeng Charles II.
- Anna Mancini (born 1647)
- Marie Anne Mancini mairit Godefroy Maurice de La Tour d'Auvergne, Duke o Bouillon.
Mairiage[eedit | eedit soorce]
Childer[eedit | eedit soorce]
- Prince Filippo Colonna, Prince-Duke o Paliano, (1663 - 1714) mairit Lorenza de la Cerda, nae childer. Mairit Olimpia Pamphilj an haed childer.
- Marcantonio Colonna (born 1664)
- Cardinal Carlo Colonna (born 1665)
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Marie Mancini at Wikimedia Commons