Maria Sophie o Neuburg
|Maria Sophie o Neuburg|
Engraving o Queen Maria Sophie.
|Queen consort o Portugal|
|Ring||11 August 1687 – 4 August 1699|
|Born||6 August 1666|
Schloss Benrath, Düsseldorf
|Dee'd||4 August 1699 (aged 32)|
Ribeira Pailace, Lisbon, Portugal
|Buirial||São Vicente de Fora, Lisbon, Portugal|
|Issue||João, Prince o Brazil|
John V, Keeng o Portugal
Francisco, Duke o Beja
Manuel, Coont o Ourém
Infanta Francisca Josefa
|Hoose||Wittelsbach bi birth)|
Braganza (bi mairiage)
|Faither||Philip William, Elector Palatine|
|Mither||Elisabeth Amalie o Hesse-Darmstadt|
Maria Sophie o Neuburg (German: Maria Sophie Elisabeth; 6 August 1666 – 4 August 1699) wis queen of Portugal is the wife o Keeng Peter II from 1687 until her daith in 1699. A popular queen, she was noted for her extraordinary generosity and for being the mither o the extravagant Keeng John V o Portugal. She wis kent in Portugal as Maria Sofia. Her sisters included Empress Eleonore Magdalene (wife o Leopold I, Holy Roman Emperor) as well as the last wife o Charles II o Spain Maria Anna o Neuburg an the Duchess o Parma. Her niece Maria Anna o Austrick wis he wife o John V o Portugal.
Mairiage[eedit | eedit soorce]
her proxy marriage on 2 July 1687 in Heidelberg, Maria Sophie left her native Germany the following August. She travelled up the Rhine to receive the honours so all coorts along the river. At Brila, Maria Sophia embarked on an Inglish yacht that wis put at her disposal bi order o James II o Ingland. She was accompanied bi an Inglis fleet that travelled tae Plymouth with the Duke o Grafton, son of the late Charles II o Ingland. The new queen arrived in Lisbon 12 August 1687.
Issue[eedit | eedit soorce]
- João o Portugal, Prince o Brazil, Duke o Braganza (30 August 1688 – 17 September 1688) died young.
- João V o Portugal 22 October 1689 – 31 Julie 1750) Keeng o Portugal. Mairit Maria Anna o Austrick an haed issue.
- Infante Francisco o Portugal, Duke o Beja (25 Mey 1691 – 21 Julie 1742) Duke o Beja, died unmairit but haed illegitimate issue.
- Infante Antonio o Portugal (15 Mairch 1695 – 20 October 1757) died unmairit an haed nae issue.
- Infanta Teresa Maria o Portugal (24 Februar 1696 – 16 Februar 1704) died young.
- Infante Manuel o Portugal, Coont o Ourém (3 August 1697 – 3 August 1766) died unmairit.
- Infanta Francisca Josefa o Portugal (30 Januar 1699 – 15 Julie 1736) died unmairit an haed nae issue.
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 6 August 1666 - 11 August 1687 Her Serene Highness Princess Marie Sophie o Neuburg, Coontess Palatine o Neuburg.
- 11 August 1687 – 4 August 1699 Her Majesty The Queen o Portugal an the Algarves
Maria Sophie o NeuburgBorn: 6 August 1666 Dee'd: 4 August 1699
Maria Francisca o Savoy
|Queen consort o Portugal
Title next held byMaria Anna o Austrick