Maria Francisca o Savoy
|Maria Francisca o Savoy|
Ryal Monogram o Maria Francisca o Savoy bi an anonymous artist.
|Queen consort o Portugal|
|Tenur||2 August 1666 – 24 Mairch 1668|
|Tenur||12 September – 27 December 1683|
|Born||21 Juin 1646|
Hôtel de Nemours, Paris, Fraunce
|Dee'd||27 December 1683 (aged 37)|
Palhavã, Lisbon, Portugal
|Buirial||Pantheon o the Braganzas|
|Spouse||Afonso VI o Portugal|
Peter II o Portugal
|Issue||Isabel Luísa, Princess o Beira|
|Hoose||Savoy (Nemours branch)|
|Faither||Charles Amadeus, Duke o Nemours|
|Mither||Élisabeth de Bourbon|
Maria Francisca o Savoy (Marie Françoise Élisabeth; 21 Juin 1646 – 27 December 1683) wis twice queen consort o Portugal as the wife o twa Portuguese keengs: Afonso VI o Portugal an Peter II o Portugal. She wis also the sister o Marie Jeanne o Savoy, Duchess o Savoy an thus aunt o the future Keeng Victor Amadeus II o Sardinie.
Table o contents
First mairriage[eedit | eedit soorce]
She first became queen o Portugal at the age of 20 on the day o her mairriage tae Afonso VI; because the mairriage wis niver consummated, she was able to obtain an annulment. On 28 Mairch 1668, she married Afonso's brother, the Infante Peter, Duke o Beja, who was appointed Prince Pegent the same year due to Afonso's perceived incompetence. Maria Francisca became queen of Portugal for the second time when Peter succeeded his brither as Peter II in 1683 but died herself later that year.
Second mairriage[eedit | eedit soorce]
Months after her annulment, Maria Francisca married the Infante Peter, now the Prince Regent o Portugal. In 1669 she gave birth tae a daughter, Isabel Luísa Josefa, Princess o Beira. The Braganza dynasty was at the brink o extinction, an Peter needed heirs, yet Maria Francisca wis unable tae produce further childer.
Childer[eedit | eedit soorce]
- Infanta Isabel Luísa o Portugal, Princess o Beira (6 Januar 1669 – 21 October 1690) niver mairit an died o smawpox.
Titles an styles[eedit | eedit soorce]
- 21 Juin 1646 – 2 August 1666 Her Highness Mademoiselle d'Aumale
- 2 August 1666 – 21 December 1668 Her Majesty the Queen o Portugal an the Algarves.
- 21 December 1668 – 2 Aprile 1668 Dona Maria Francisca de Bragança.
- 2 April´ 1668 – 12 September 1683 Her Ryal Highness The Duchess o Beja.
- 12 September 1683 – 27 December 1683 Her Majesty the Queen o Portugal an the Algarves.
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Maria Francisca o Savoy at Wikimedia Commons