Maria Antonia o Spain
|Maria Antonia o Spain|
Maria Antonia as queen (undated portrait)
|Queen consort o Sardinie|
|Consort||20 February 1773 - 19 September 1785|
17 November 1729|
Ryal Alcázar, Seville, Spain
19 September 1785 (aged 55)|
Castle o Moncalieri, Turin
21 September 1785|
Ryal Basilica o Superga, Turin
|Spouse||Victor Amadeus III o Sardinie|
Charles Emmanuel IV, Keeng o Sardinie |
Marie Joséphine, Coontess o Provence
Maria Teresa, Coontess o Artois
Maria Anna, Duchess o Chablais
Victor Emmanuel I, Keeng o Sardinie
Maurizio, Duke o Montferrat
Maria Carolina, Electoral Princess o Saxony
Charles Felix, Keeng o Sardinie
Prince Giuseppe, Coont o Asti
o Bourbon (bi birth)|
o Savoy (bi marriage)
|Faither||Philip V o Spain|
Maria Antonia o Spain (María Antonia Fernanda; 17 November 1729 – 19 September 1785) was an Infanta o Spain and the youngest daughter o Philip V o Spain and Elisabeth Farnese. Her older brothers included Louis I o Spain, Ferdinand VI o Spain and Charles III o Spain. She signed her name as Maria Antonia.
Childer[eedit | eedit soorce]
- Charles Emmanuel IV o Sardinia (24 May 1751 – 6 October 1819) mairit Marie Clotilde o Fraunce in 1773, no childer.
- Maria Elisabetta Carlotta o Savoy (16 July 1752 – 17 April 1755) died in infancy.
- Marie Joséphine Louise o Savoy (2 September 1753 – 13 November 1810) mairit Louis Xavier o Fraunce, Coont of Provence in 1771, no childer.
- Amedeus Alexander o Savoy (5 October 1754 – 29 April 1755) died in infancy.
- Maria Teresa o Savoy (31 January 1756 – 2 June 1805) mairit Charles o Fraunce, Coont o Artois in 1773, had children.
- Maria Anna o Savoy (17 December 1757 – 11 October 1824) married Prince Benedetto o Savoy, Duke o Chablais in 1775, no childer.
- Victor Emmanuel I o Sardinia (24 July 1759 – 10 January 1824) mairit Maria Theresa o Austria-Este in 1789, had childer.
- Maria Cristina Ferdinanda o Savoy (21 November 1760 – 19 May 1768) died in infancy.
- Maurizio o Savoy, Duke o Montferrat (13 December 1762 – 1 September 1799) died unmarried o malaria.
- Maria Carolina o Savoy (17 January 1764 – 28 December 1782) mairit Antony, Electoral Prince o Saxony in 1781, no childer.
- Charles Felix o Sardinia (6 April 1765 – 27 April 1831) mairit Princess Maria Cristina o Naples and Sicily in 1807, no childer.
- Giuseppe o Savoy, Coont o Asti (5 October 1766 – 29 October 1802) died unmarried o malaria.
Name[eedit | eedit soorce]
She was baptised with the names María Antonia Fernanda an signed as Maria Antonia. Not "Ferdinanda".
Titles[eedit | eedit soorce]
- 17 November 1729 – 31 Mey 1750 Her Ryl Highness The Infanta Doña Maria Antonia o Spain.
- 31 Mey 1750 – 20 Februar 1773 Her Ryl Highness The Duchess o Savoy.
- 20 Februar 1773 – 19 September 1785 Her Majesty The Queen o Sardinie.
Other websites[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Maria Antonia o Spain at Wikimedia Commons