Maria Amalie o Austrick (1701-1756)
|Maria Amalie o Austrick|
|Haly Roman Empress|
Queen consort o Germany
|Tenur||12 Februar 1742 – 20 January 1745|
|Queen consort o Bohemie|
|Tenur||9 December 1741–1743|
|Electress o Bavarie|
|Tenur||26 Februar 1726 – 20 Januar 1745|
|Born||22 October 1701|
Hofburg Pailace, Vienna, Austrick, Haly Roman Empire
|Dee'd||11 December 1756 (aged 55)|
Nymphenburg Pailace, Munich, Bavarie
|Spouse||Charles VII, Haly Roman Emperor (m. 1722; d. 1745)|
|Issue||Maria Antonia, Electress o Saxony|
Maximilian III, Elector o Bavarie
Maria Anna, Margravine of Baden-Baden
Maria Josepha, Haly Roman Empress
|Faither||Joseph I, Haly Roman Emperor|
|Mither||Wilhelmine Amalia o Brunswick-Lüneburg|
Airchduchess Maria Amalie o Austrick (Maria Amalie Josefa Anna; 22 October 1701 – 11 December 1756) wis the wife o the future Charles VII, Haly Roman Emperor. She wis also a first cousin o Empress Maria Theresa. She wis a potential bride for Victor Amadeus, Prince o Piedmont before he died.
Mairiage[eedit | eedit soorce]
On 5 October 1722, Aircchduchess Maria Amalie mairit the Eleoral Prince o Bavarie, futire Elector
Issue[eedit | eedit soorce]
- Princess Maximiliane Maria o Bavarie (12 Aprile 1723) died young.
- Maria Antonia o Bavarie (18 Julie 1724 - 23 Aprile 1780) mairit Friedrich Christian, Elector o Saxony an haed issue.
- Theresa Benedicta o Bavarie (6 December 1725 - 29 Mairch 174) niver mairit.
- Maximilian III Joseph, Elector o Bavarie (28 March 1727 – 30 December 1777) mairit Princess Maria Anna Sophia o Saxony but haed nae issue.
- Prince Joseph Ludvig Leo o Bavarie (25 August 1728 2 December 1733) died in infancy.
- Maria Josepha o Bavarie (20 March 1739 – 28 May 1767) mairit Joseph II, Haly Roman Emperor but haed nae issue.