|Minister of Defence|
9 November 2014 – 14 March 2017
|Prime Meenister||Narendra Modi]]|
|Precedit bi||Arun Jaitley|
|Succeedit bi||Arun Jaitley|
|Member of Parliament (Rajya Sabha)|
26 November 2014 – 2 September 2017
|Chief Minister of Goa|
9 March 2012 – 8 November 2014
Bharat Vir Wanchoo
Om Prakash Kohli
|Precedit bi||Digambar Kamat|
|Succeedit bi||Laxmikant Parsekar]]|
24 October 2000 – 2 February 2005
Kidar Nath Sahani
S C Jamir
|Precedit bi||Francisco Sardinha|
|Succeedit bi||Pratapsingh Rane|
|Born||Manohar Gopalakrishna Prabhu Parrikar|
13 December 1955
Mapuçá, Goa, Portuguese India (now in India)
|Dee'd||17 Mairch 2019 (aged 63)|
|Poleetical pairty||Bharatiya Janata Party|
|Alma mater||Indian Institute of Technology, Bombay|
Manohar Gopalkrishna Prabhu Parrikar (born 13 Dizember 1955; deed 17 Mairch 2019) wis an Indian politician from the Bharatiya Janata Pairty. Afore bein inductit intae the Cooncil o Meenisters o the Union Govrenment on 9 November 2014, he servit as the Chief Meenister o Goa, first frae 2000 tae 2005 an later frae Mairch 2012 tae November 2014, an agin frae 14 Mairch 2017 tae his daith. He is a member o the Rajya Sabha frae Uttar Pradesh.
Early life[eedit | eedit soorce]
Parrikar was born at Mapusa, Goa in a Hindu faimily. He studiet at Loyola Heich Schuil, Margao. He completit his seicontar eddication in Marathi an went on tae graduate in metallurgical ingineerin frae IIT Bombay in 1978. He is the first IIT graduate tae become the Chief Meenister o ony Indie state. He was awarded by IIT Bombay with the Distinguished Alumnus Award in 2001. Manohar Parrikar and Nandan Nilekani, Chairman of the new Unique Identification Authority of Indie (UIDAI) had graduated together from IIT Bombay in the year 1978. 
Political career[eedit | eedit soorce]
He is a member o Bharatiya Janata Pairty (BJP) an is the first Chief Meenister o Goa frae his pairty. He wis first electit tae the Seicont Legislative Assembly o the State o Goa in 1994. He wis the leader o the opposition frae Juin tae November 1999. He became the Chief Meenister o Goa for the first time on 24 October 2000, but his tenur lastit anerly till 27 Februar 2002. On 5 Juin 2002, he wis re-electit an became the Chief Meenister again.
On 29 Januar 2005, his govrenment wis reducit tae a minority in the assembly efter fower BJP MLAs resigned frae the Hoose. Housomeivver, Parrikar pruivit his majority in the hoose bi Februar 2005. In 2007, the Parrikar-led BJP wis defeatit in the Goa state elections bi the Indie Naitional Congress led bi Digambar Kamat. His pairty became victorious ance again efter the BJP an allees wan 24 seats against INC's 9 seats in the Goa Assembly Elections held in Mairch 2012.
Govrenment[eedit | eedit soorce]
2014 campaign committee[eedit | eedit soorce]
CM Manohar Parrikar haes been selectit as memmer o BJP's naitional central campaign committee alang wi ither twa chief meenisters Shivraj Singh Chouhan an Raman Singh.
Awairds[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "List of Sitting Members of Rajya Sabha (Term Wise)".
- "Manohar Parrikar takes oath as Goa chief minister". 9 March 2012. Archived frae the oreeginal on 9 March 2012. Retrieved 10 March 2012. Unknown parameter
- Government Printing Press & Stationery, Govt of Goa, India - Shri Manohar Parrikar - Honourable Chief Minister Archived [Date missing] at goaprintingpress.gov.in [Error: unknown archive URL]
- Shri. Manohar Parrikar Profile|Government of Goa: Official Portal
- "Defence Minister Manohar Parrikar is now a Rajya Sabha MP from UP : North, News". India Today. 13 November 2014. Retrieved 3 February 2016.
- Goa: CM Candidates : Manohar Parrikar
- Shri. Manohar Parrikar | Goa MLA | Goa Legislative Assembly
- Prabhu Manohar Parrikar(Bharatiya Janata Party(BJP)):Constituency- PANAJI(NORTH GOA) - Affidavit Information of Candidate:
- "CNN-IBN Indian of the Year 2012". CNN-IBN Indian of the Year 2012. IBN live. December 12, 2012. Retrieved December 13, 2012.
- Manohar Parrikar is Indian Politician of the Year! | Niti Central