Major League Baseball
|Upcomin saison or competeetion:|
2019 Major League Baseball saison
(National League, 1876)
(American League, 1901)
|No. o teams||30|
|Kintras||Unitit States (29 teams)|
Canadae (1 team)
|Heidquarters||New York Ceety, New York, Unitit States|
|Boston Red Sox|
|Maist teetles||New York Yankees|
Major League Baseball (MLB) is a professional basebaw organisation, the auldest o the fower major perfaisional sport leagues in the Unitit States an Canadae. A tot o 30 teams play in the National League (NL) an American League (AL), wi 15 teams in ilk league.
References[eedit | eedit soorce]
- "The Commissionership: A Historical Perspective". MLB.com. MLB Advanced Media. Retrieved March 11, 2016.
The strength of the American League grew as an increasing number of National League players opted for the higher salaries offered by the new association. Faced with the prospect of losing many of its best players, the NL chose peace and declared the AL its equal in 1903. This led to a new National Agreement and the birth of the World Series. The American and National Leagues were established as major leagues and all other associations comprised the minor leagues, which fell under the jurisdiction of the National Association of Professional Baseball Leagues.
- Noble, Marty (September 23, 2011). "MLB carries on strong, 200,000 games later: Look what they started on a ballfield in Philadelphia in 1876". MLB.com. MLB Advanced Media. Archived frae the oreeginal on February 1, 2013. Retrieved March 29, 2018. Cite uses deprecated parameter
- "MLB Executives". MLB.com. MLB Advanced Media. Retrieved September 19, 2017.
- "MLB Team Contact Information". MLB.com. MLB Advanced Media. Retrieved October 10, 2018.
- "World Series History: Championships by Club". MLB.com. MLB Advanced Media. Retrieved March 11, 2016.
- "National Broadcast Schedule". MLB.com. MLB Advanced Media. Retrieved October 10, 2018.