Maccabi Tel Aviv F.C.
|Full name||Maccabi Tel Aviv Fitbaa Club|
|Nickname(s)||Maccabi (מכבי) |
The Yellows (הצהובים)
|Foondit||1906, as |
|Ground||Bloomfield Stadium, Tel Aviv|
|League||Israeli Premier League|
|2018–19||Israeli Premier League, 1st (champions)|
Foondit in 1906 as the HaRishon Le Zion-Yafo Association, Maccabi Tel Aviv are the auldest, lairgest an maist decoratit fitbaw club in Israel. Wi the establishment o the ceety o Tel Aviv in 1909, the club chyngit their name tae Maccabi Tel Aviv. In 1922 they became the first Jewish fitbaw club tae pairticipate in local competeetions. The meanin o the name Maccabi – ‘Who is like thee amang the gods’ – fuirms a integral pairt o the character o the team, which teuk the Starn o David as their logo tae represent the Jewish fowk. Maccabi Tel Aviv hae wan mair titles than ony ither Israeli club, winnin 20 League Championships (16 efter Israeli unthirldom), 22 prestigious State Cups (16 efter Israeli unthirldom), twa AFC Champions League Cups an a addeetional three Toto (League) Cups.
Maccabi Tel Aviv are the anerly Israeli fitbaw team that hae niver been relegatit an ane o three Israeli teams iver tae mak it tae the UEFA Champions League group stage. The club's name an values are steepit in Israeli history. The club are namit efter the Maccabees, a auncient Jewish rebel airmy, which became a seembol o the struggle o the Jewish fowk for ower 2,000 years tae retain their freedom, releegion an sovereignty. The Maccabees spirit is based on values o excellence, lyalty an the desire tae succeed.
Honours[eedit | eedit soorce]
- Israeli championships
- Tel Aviv Destrict championship
- State Cup
- Winners (22): 1929, 1930, 1933, 1941, 1946, 1947, 1953–54, 1954–55, 1957–58, 1958–59, 1963–64, 1964–65, 1966–67, 1969–70, 1976–77, 1986–87, 1987–88, 1993–94, 1995–96, 2000–01, 2001–02, 2004–05
- Runner-ups (11): 1934, 1938, 1940, 1951–52, 1961–62, 1975–76, 1978–79, 1982–83, 1991–92, 1992–93, 1996–97
- Asie Club Championship
- Toto Cup
- Winners (3): 1992–93, 1998–99, 2008–09
- Runner-ups (3): 1991-92, 1994–95, 1997–98
- Israeli Supercup
References[eedit | eedit soorce]
- "Archived copy". Archived frae the original on 3 September 2015. Retrieved 17 Januar 2021.CS1 maint: archived copy as title (link)
- Nae naitional championship wis held; the Tel Aviv destrict league wis wan bi Maccabi Tel Aviv, that o Jerusalem bi British Police; the champions o Haifa are no kent.
- Israel – List of Cup Finals RSSSF
- Israeli Super Cup winners RSSSF
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Maccabi Tel Aviv (Association football).|