Lunnon Heathrow Airport
|Lunnon Heathrow Airport|
|Heathrow Terminal 5 biggin|
|IATA: LHR – ICAO: EGLL
– WMO: 03772
|Awner||Heathrow Airport Holdins|
|Operator||Heathrow Airport Leemitit|
|Location||Hillingdon, Lunnon, Unitit Kinrick|
|Focus ceety for|
|Elevation AMSL||83 ft / 25 m|
|Passenger chynge 11-12||0.9%|
|Movements chynge 11-12||1.2%|
|Sources: UK AIP at NATS an EUROCONTROL
Statistics frae the UK Ceevil Aviation Authority
Lunnon Heathrow Airport or Heathrow[nb 1] (IATA: LHR, ICAO: EGLL) is a major internaitional airport servin Lunnon, Ingland, Unitit Kinrick. Locatit in the Lunnon Borough o Hillingdon, in West London, Heathrow is the busiest airport in the Unitit Kinrick an the third busiest airport in the warld (as o 2012) in terms o tot passenger traffic, haundlin mair internaitional passengers than ony ither airport aroond the globe. It is an aa the busiest airport in Europe bi passenger traffic an the third busiest bi traffic movements, wi a figur surpassed anly bi Paris-Charles de Gaulle Airport an Frankfurt Airport. Heathrow is Lunnon's main airport, havin replaced RAF Northolt an the earlier an better-kent Croydon Airport, an thegither wi Gatwick, Southend, Stansted, Luton an Lunnon Ceety, Lunnon is the busiest ceety airport seestem in the warld bi passenger traffic (wi 133,666,888 passengers travellin through the sax airports); an seicond anly tae New York Ceety in terms o traffic movements. The airport sustains 76,600 jobs directly an aroond 116,000 indirectly in the immediate aurie, an this, thegither wi the lairge nummer o global corporations wi offices close tae the airport, maks Heathrow a modern aerotropolis which contributes an estimatit 2.7% tae Lunnon's tot GVA.
The airport is awned an operatit bi Heathrow Airport Hauldins, which an aa awns an operates three ither UK airports, an is itself awned bi FGP TopCo Leemitit, an internaitional consortium, which includes Caisse de dépôt et placement du Québec an GIC Special Investments, that is led bi the Spainyie Ferrovial Group. Heathrow is the primary hub for Breetish Airways an the primary operatin base for Virgin Atlantic.
Heathrow lies 12 nautical miles (22 km; 14 mi) wast o Central Lunnon, an haes twa parallel east–wast runways alang wi fower operational terminals on a steid that covers 12.14 square kilometres (4.69 sq mi). Terminal 5 wis offeecially dedicatit bi Queen Elizabeth II on 14 Mairch 2008 an opened tae passengers on 27 Mairch 2008. Construction o a new Terminal 2 complex tae replace the auld terminal biggin an adjacent Queen's Biggin began in 2009 wi the first phase expectit tae open in 2014. Terminals 3 an 4 unnerwent major refurbishments atween 2007 an 2009. In November 2007, a consultation process began for the biggin o a new third runway an a saxt terminal, which wis controversially approved on 15 Januar 2009 bi UK Govrenment meenisters. The project wis subsequently cancelled on 12 Mey 2010 bi the Cameron Govrenment.
Notes[eedit | eedit soorce]
- Pronounced Script error: No such module "IPAc-en". or Script error: No such module "IPAc-en"..
References[eedit | eedit soorce]
- "London Heathrow – EGLL". Nats-uk.ead-it.com. Retrieved 21 April 2011.
- "UK Airport Statistics". Civil Aviation Authority. Retrieved 6 March 2012.
- Oxford Dictionaries (Retrieved 5 September 2012)
- "Year to date International Passenger Traffic November 2010". Airports Council International. 16 February 2011. Archived frae the original on 10 March 2011.
- "Busiest Airports – The Busiest Airports in the World". Geography.about.com. Retrieved 21 April 2011.
- Optical Economics Ltd. - "Heathrow Related Employment" Check
|url=value (help) (PDF). BAA plc. Retrieved September 2011.
- "Who we are". Heathrow Airport Holdings. 2013. Retrieved 28 January 2013.
- "Who owns us". Heathrow Airport Holdings. 2013. Retrieved 28 January 2013.
- "Heathrow's Terminal 2 closes as work on its £1 billion replacement gets underway". London Heathrow Airport. Retrieved 23 November 2009.
- "Britain: Third Heathrow runway approved despite opposition". CNN. 15 January 2009. Retrieved 11 May 2010.
- "Go-ahead for new Heathrow runway". BBC News. 15 January 2009. Retrieved 21 April 2011.
- "Heathrow third runway plans scrapped by new government". BBC News. 12 May 2010. Retrieved 21 April 2011.
- "Licence No. P527" (PDF). Civil Aviation Authority. Retrieved 6 May 2011.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae London Heathrow Airport.|
Travel guide tae Lunnon Heathrow Airport frae Wikivoyage
- Offeecial wabsteid
- Heathrow Airport Consultative Committee
- The biggin o Heathrow Video at the Internet Archive
- Heathrow Air Watch – Information on pollution levels aroond Heathrow
- Heathrow airport's resident TV crew – offeecial wabsteid
- Longford Residents' Association (thisislongford.com) archived copy