Louise de La Vallière
|Louise de La Vallière|
|Duchess o La Vallière|
Louise Françoise de La Baume Le Blanc
|Born||6 August 1644|
Hôtel de la Crouzille, Tours, Fraunce
|Dee'd||7 Juin 1710 (aged 65)|
|Faither||Laurent de La Vallière|
|Mither||Françoise Le Provost|
Louise Françoise de La Baume Le Blanc (Louise Françoise; 6 August 1644 - 7 Juin 1710) known as Louise de La Vallière or Mademoiselle de La Vallière wis a mistress o Keeng Louis XIV o Fraunce. She had several childer with King Louis, two o whom survived infancy, but neither had any childer. She wis created Duchess o La Vallière an Duchess o Vaujours in 1667. The dukedom o La Vallière wis inherited bi her only surviving daughter, the Princess o Conti for it to then be inherited by Louise's great-nephew. Louise wis a friend o Madame de Montespan, another mistress o the king. After her disgrace Louise would become a nun on 3 Juin 1657. She wis a lady-in-waiting to Princess Henrietta o Ingland, Madame, wife o Philippe o Fraunce, Duke o Orléans, Monsieur
Issue with Keeng Louis XIV[eedit | eedit soorce]
- Charles de La Baume Le Blanc (19 December 1663 – 15 Julie 1665) died young.
- Philippe de La Baume Le Blanc (7 Januar 1665 – 1666) died young.
- Louis de La Baume Le Blanc (27 December 1665 – 1666) died young.
- Marie Anne de Bourbon (2 October 1666 – 3 Mai 1739) mairit Louis Armand de Bourbon, Prince o Conti but had no childer.
- Louis de Bourbon, Coont o Vermandois (2 October 1667 – 18 November 1683) died in adulthood.
See also[eedit | eedit soorce]
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Louise de La Vallière at Wikimedia Commons