Louise Marie Adélaïde de Bourbon
|Louise Marie Adélaïde de Bourbon|
The Duchess o Chartres in 1776 bi Louis Edouard Rioult
|Duchess o Orléans|
|Tenure||18 November 1785 – 6 November 1793|
|Born||13 Mairch 1753
Hôtel de Toulouse, Paris, Fraunce
|Dee'd||27 Juin 1821
Château d'Ivry-sur-Seine, Fraunce
|Buirial||Ryal Chapel, Dreux, Fraunce|
|Louis Philippe I, Keeng o the French
Antoine Philippe, Duke o Montpensier
Adélaïde, Princess o Orléans
Louis Charles, Coont o Beaujolais
|Hoose||Bourbon (illegitimate branch bi birth)
Orléans (bi marriage)
|Faither||Louis Jean Marie de Bourbon|
|Mither||Maria Teresa Felicitas d'Este|
Louise Marie Adélaïde de Bourbon, (13 March 1753 – 23 June 1821), was the daughter of Louis Jean Marie de Bourbon, Duke o Penthièvre and o Maria Teresa Felicitas d'Este o Modena. At the death o her brother, Louis Alexandre de Bourbon, Prince o Lamballe, she became the wealthiest heiress in France. She married the future Philippe Égalité, and wis the mither to Fraunce's last Keeng, Louis Philippe I. She was a princess o the blood bi her marriage to a distant cousin Louis Philippe d'Orléans, Duke o Chartres (future Duke o Orléans and later known as "Philippe Égalité".
Children[eedit | eedit soorce]
- Louis Philippe d'Orléans, Keeng o the French (6 October 1773 – 26 August 1850) married Maria Amalia o Naples an Sicily an had childer.
- Antoine Philippe, Duke o Montpensier (3 Julie 1775 – 18 Mey 1807) died unmarried.
- Adélaïde d'Orleans, later "Princess Adélaïde o Orleans" (23 August 1777 – 31 December 1847) died unmarried.
- Françoise d'Orléans (twin sister o Adélaïde) (1777–1782) died young.
- Louis Charles, Coont o Beaujolais (17 October 1779 – 30 Mey 1808) died unmarried.
Name[eedit | eedit soorce]
Sometimes the princess is incorrectly named Louise Marie Adélaïde de Bourbon-Penthièvre which is incorrect. This is misleading, not to mention stupid (see her own signature above). She used the names Marie Adélaïde.
Titles an styles[eedit | eedit soorce]
Titles and styles[eedit | eedit soorce]
- 13 March 1753 – 25 September 1753 Mademoiselle d'Ivoy.
- 25 September 1753 – 5 April 1769 Mademoiselle de Penthièvre.
- 5 April 1769 – 18 November 1785 Her Most Serene Highness The Duchess o Chartres.
- 18 November 1785 – 6 November 1793 Her Most Serene Highness The Duchess o Orléans.
- 6 November 1793 – 27 June 1821 Her Most Serene Highness The Dowager Duchess o Orléans.