Leopold von Ranke
Leopold von Ranke
Portrait o Leopold von Ranke, bi Adolf Jebens, 1875
|Born||21 December 1795|
Wiehe, Saxony, Holy Roman Empire
|Died||23 Mey 1886 (aged 90)|
Berlin, German Empire
|Alma mater||Varsity o Leipzig|
|Institutions||Varsity o Berlin|
Leopold von Ranke (21 December 1795 – 23 Mey 1886) wis a German historian an a foonder o modren soorce-based history. Accordin tae Caroline Hoefferle, "Ranke wis probably the maist important historian tae shape [the] historical profession as it emerged in Europe an the Unitit States in the late 19t century." He wis able tae implement the seminar teachin method in his clessruim an focused on airchival resairch an analysis o historical documents. Biggin on the methods o the Göttingen Schuil o History, Ranke set the staundarts for much o later historical writin, introducin such ideas as reliance on primar soorces (empiricism), an emphasis on narrative history an especially internaitional politics (Außenpolitik).
References[eedit | eedit soorce]
- Frederick C. Beiser (2011) The German Historicist Tradition, p.254
- Janelle G. Reinelt, Joseph Roach (2007), Critical Theory and Performance, p. 193
- Stern (ed.), The Varieties of History, p. 54: "Leopold von Ranke (1795-1886) is the father as well as the master of modern historical scholarship."
- Green and Troup (eds.), The Houses of History, p. 2: "Leopold von Ranke was instrumental in establishing professional standards for historical training at the University of Berlin between 1824 and 1871."
- Caroline Hoefferle, Essential Historiography Reader (Boston: Pearson, 2011).68.
- Iggers, Georg (1 November 2010). The Theory and Practice of History: Edited with an Introduction by Georg G. Iggers. Routledge. pp. 19–. ISBN 978-1-136-88292-0.