Lazarus o Bethany
|Saunt Lazarus o Bethany|
Christ's raisin o Lazarus, Athens, 12–13t century
|Fower-days deid, Friend o Christ|
|Veneratit in||Eastren Orthodox Kirk|
Oriental Orthodox Kirk
Roman Catholic Kirk
Eastren Catholic Kirks
|Attributes||Whiles vestit as an apostle, whiles as a beeshop. In the scene o his resurrection, he is portrayed tivhtly boond in mummified claes, that resemmle swaddlin baunds.|
Lazarus o Bethany, an aw kent as Saunt Lazarus or Lazarus o the Fower Days, is the subject o a prominent miracle o Jesus in the Gospel o John, in that Jesus restores him to life fower days efter his daith. The Eastren Orthodox an Roman Catholic tradeetions offer varyin accoonts o the later events o his life.
References[eedit | eedit soorce]
- Great Synaxaristes: (in Greek) Ἀνάστασις τοῦ Λαζάρου. ΜΕΓΑΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ.
- Great Synaxaristes: (in Greek) Ὁ Ἅγιος Λάζαρος ὁ Δίκαιος, ὁ φίλος τοῦ Χριστοῦ. 17 ΜΑΡΤΙΟΥ. ΜΕΓΑΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ.
- Great Synaxaristes: (in Greek) Ἀνακομιδὴ καὶ Κατάθεσις τοῦ Λειψάνου τοῦ Ἁγίου καὶ Δικαίου Λαζάρου. 17 Οκτωβρίου. ΜΕΓΑΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ.
- The Roman Martyrology. Transl. by the Archbishop of Baltimore. Last Edition, According to the Copy Printed at Rome in 1914. Revised Edition, with the Imprimatur of His Eminence Cardinal Gibbons. Baltimore: John Murphy Company, 1916. p. 387.
- The Benedictine Monks o St. Augustine's Abbey, Ramsgate (Comp.). The Book of Saints: A Dictionary of Servants of God Canonised by the Catholic Church: Extracted from The Roman and Other Martyrologies. London: A & C Black Ltd., 1921. p. 163.