|Elevation||2,764 m (9,068 ft) |
|Prominence||2,169 m (7,116 ft) |
|Leetin||Kintra heich pynt|
|Location||Albanie—North Macedonie border|
Moont Korab (Albanie: Maja e Korabit or Mali i Korabit; Macedonie: Голем Кораб, Golem Korab) is the heichest peak o the eponymous moontain range an the fowerth heichest moontain entirely locatit in the Balkan Peninsula, staundin at 2,764 metres (9,068 feet).
The summit o the Korab moontain range in the Albanie-Macedonie border, Korab is the heichest peak o Albanie an the Republic o North Macedonie an awso ane o anelie twa summits in Europe, which are the heichest pynt for mair than ane kintra. The Korab is awso the 18th maist prominent moontain peak in the European continent an the third on the Balkan Peninsula.
References[eedit | eedit soorce]
- "Europe Ultra-Prominences". Peaklist.org. Retrieved 2013-02-16.
- "The King of the Mountains" (PDF). dmwcorg.tk (in English). p. 24.
At 2764 meters Korab peak is one of only two summits in Europe which are the highest point for more than one country.CS1 maint: unrecognised leid (link)
- "EUROPE ULTRA-PROMINENCES 99 Peaks with Prominence of 1,500 meters or greater". peaklist.org (in English).CS1 maint: unrecognised leid (link)
- "Korab-Koritnik Nature Park". akzm.gov.al (in English).CS1 maint: unrecognised leid (link)
- "Adventure tourism at the Natural Park of Korab and Jezina cave". ata.gov.al. Retrieved 25 August 2015.
Jezina Cave is one of the treasures of the Korab-Koritnik Natural Park. It is located on the south-western part of Kërcula Peak up 850 m above sea level.
- "Korab - Koritnik Natural Park Management Plan". researchgate.net (in English). p. 13.
Most of these areas are dominated by Bosnian pine (Pinus heldreichii) and European Beech (Fagus sylvatica).: - The sustainable zone includes Oak (Quercus) wood land, coppiced oak forest, beech (Fagus) forest and beech coppice, Alder (Alnus) forest along streams, rocky areas with little vegetation and extensive production of walnuts and chestnut.CS1 maint: unrecognised leid (link)