Aerial view o Kivalina frae the northwest
Location in Northwest Arctic Borough an the state o Alaska.
|• Mayor||Austin Swan, Sr.|
|• Tot||3.9 sq mi (10.0 km2)|
|• Laund||1.9 sq mi (4.8 km2)|
|• Watter||2.0 sq mi (5.2 km2)|
|Elevation||13 ft (4 m)|
|• Density||96/sq mi (37/km2)|
|Time zone||Alaska (AKST) (UTC-9)|
|• Summer (DST)||AKDT (UTC-8)|
|GNIS featur ID||1413348, 2419411|
Kivalina (kiv-uh-LEE-nuh; Kivalliñiq in Iñupiaq) is a city an veelage in Northwest Arctic Borough, Alaska, Unitit States. The population wis 377 at the 2000 census an 374 as o the 2010 census.
References[eedit | eedit soorce]
- "Community: Kivalina". Community Database Online. Juneau: Alaska Department of Commerce, Community and Economic Development, Division of Community and Regional Affairs. 2013. Retrieved June 4, 2013.
- "2010 City Population and Housing Occupancy Status". U.S. Census Bureau. Retrieved May 14, 2012.
- "Kivalina". Division of Community and Regional Affairs, Alaska Department of Commerce, Community and Economic Development. Retrieved January 24, 2013.
- "Kivalina city, Alaska". Profile of General Population and Housing Characteristics: 2010 Demographic Profile Data. United States Census Bureau. Retrieved January 23, 2013.
- "Alaska Taxable 2011: Municipal Taxation - Rates and Policies" (PDF). Division of Community and Regional Affairs, Alaska Department of Commerce, Community and Economic Development. January 2012.
- "American FactFinder". United States Census Bureau. Retrieved January 31, 2008.
- Stephen Sackur (30 July 2013). "The Alaskan village set to disappear underwater in a decade". BBC News.