Ken MacLeod (born 2 August 1954) is a Scots science feection writer. He wis born i Stornoway an studied zoology at Glesga University. He warked as a computer programmer.
His writins explore poleitical ideas o socialism, anarchism an libertarianism. He haes won the Prometheus award.
- The Star Fraction, won Prometheus Award 1996, nominated Clarke award 1996.
- The Stone Canal, won Prometheus Award 1998, BSFA award nominee 1996.
- The Cassini Division, BSFA nominee 1998, Nebula an Clarke awairds nominee 1999.
- The Sky Road, BSFA award winner 1999, Hugo Award nominee, 2001
- Cosmonaut Keep, Clarke award nominee 2001, Hugo award nominee 2002.
- Dark Light, Campbell award nominee 2002.
- Engine City
- Newtons' Wake: a space opera, BSFA nominee 2004, Campbell award nominee 2005.
- Learning the World: A Novel of First Contact, BSFA nominee 2005, Hugo, Locus, Clarke awairds nominee 2006, Prometheus Award winner 2006.
- The Highway Men
- The Execution Channel, BSFA nominee 2007, Campbell an Clarke awairds nominee 2008.
- The Night Sessions, winner BSFA best novel 2008.
- The Restoration Game
- The Web: Cydonia
- The Human Front
- Who's afraid of Wolf 359?
- MS Found on a Hard Drive