|Teep||Surface-tae-air missile/Anti-ballistic missile|
|Place o oreegin||
Sooth Korea |
|Uised bi||Sooth Korea|
Agency for Defense Development|
|Wecht||400 kg (880 lb) (Missile)|
|Lenth||4.61 m (15.1 ft)|
|Diameter||27.5 cm (10.8 in)|
|Maximum firin range||40 kilometres (25 mi)|
|Ingine||Solid-fuel rocket motor|
|Flicht altitude||15–20 km (49,000–66,000 ft)|
|Speed||Mach 4.5 (1.0 mi/s; 1.5 km/s)|
|inertial guidance with midcourse updates, Active radar homing for terminal guidance|
The KM-SAM which is an aa kent as the Cheolmae-2 or Cheongung or M-SAM is a Sooth Korean medium range surface-tae-air missile (SAM) seestem that wis developed by the Agency for Defence Development (ADD) with technical support frae Almaz-Antey and Fakel, based on technology fra3 the 9M96 missile uised on S-350E and S-400 missile seestems.
Design and development[eedit | eedit soorce]
A complete battery conseests of up tae sax 8-cell transporter erector launchers (TELs), a passive electronically scanned array (PESA) X-band multi-function phased array 3D radar (based on the one frae the Roushie S-400), and a fire command vehicle. Radar operates in the X band, it rotates at a rate of 40 rpm and covers up tae 80 degrees in elevation.
The KM-SAM is the middle-tier of Sooth Korea's three-tier aerial and missile defense seestem. Though it wis developit in Roushie by the Almaz Design Bureau with assistance frae Samsung Thales, LIG Nex1, and Doosan DST, localization and industrialization were done in Sooth Korea enough ta3 consider it an indeegenous seestem. The Cheongung (Iron Hawk) can intercept targets up ta3 an altitude of 15 km (49,000 ft) at a range of 40 km (25 mi). It is tae replace upgradit MIM-23 Hawk batteries in Sooth Korea and be made available for export. Almaz-Antey continued with the programme efter prototeeps were transferred and haeve creautit a distinctly Roushie version called the Vityaz missile system.
The Republic o Korea Air Force revealit in mid-2015 that the KM-SAM would soon enter mass production and begin delivery tae the Air Force that September, replacing the Hawk missile that haed been in Korean service since 1964, which the Unitit States militar retired in 2002. The seestem can intercept up tae six targets simultaneously, and the missiles haeve anti-electronic warfare capabwwlities tae keep functioning despite jamming. The seestem passed the meelitary's operational requirement verification test in Julie 2015, and began deployment in early 2016 near the maritime border with North Korea in the Yellow Sea.
In April 2017, Sooth Korean meelitary offeecials revealed that a low-tier missile defence seestem based on the Cheongung wis in the final phase of development. Modifying the standard SAM with hit-tae-kill technology enables it tae intercept incoming ballistic missiles at altitudes of around 20 km (66,000 ft). Mass production is planned tae begin in 2018 with deployment in 2019.
Further development[eedit | eedit soorce]
The Cheolmae 4-H L-SAM wis tae be an upper tier interceptor designed tae take down ballistic missiles. It wis tae offer capabilities similar tae that of the American Terminal Heich Altitude Area Defense missile with a range of 150 km (93 mi) and ceiling of 200,000 ft (61 km). Performance levels were tae be twice as superior tae the Patriot and Cheolmae II missiles, and wis expectit tae be based on the Roushie S-400 technology.
References[eedit | eedit soorce]
- Korean-made missiles to replace aging Hawks - Koreajoongangdaily.joins.com, 31 July 2015
- "South Korea 'in final phase' of developing Cheongung M-SAM - Jane's 360". www.janes.com. Retrieved 4 November 2017.
- South Korea first live fire exercise with KM-SAM Cheongung missile system - Armyrecognition.com, 2 November 2017
- "Cheongung – a New MR-SAM for the South Korean Multi-Tier Defense System - Defense Update:". defense-update.com. Retrieved 4 November 2017.
- Pike, John. "Cheolmae II / Cheongung (Iron Hawk) M-SAM Medium Surface to Air Missile". www.globalsecurity.org. Retrieved 4 November 2017.
- leojinpark2299 (21 September 2012). "psy K-MSAM". Retrieved 4 November 2017 – via YouTube.
- Cheongung – a New MR-SAM for the South Korean Multi-Tier Defense System - Defense-Update.com, 17 December 2011
- South Korea about to start deployment of new Cheongung M-SAM air defense missile system - Armyrecognition.com, 3 August 2015
- South Korea deploys surface-to-air guided missile system along maritime border - Armyrecognition.com, 10 March 2016
- Korea in final phase of developing low-tier missile defense system: official - Koreaherald.com, 16 April 2017
- South Korea missile interceptor in final development - UPI.com, 18 April 2017
- ROK Navy Launches New Warship Capable of Hitting Targets Inside North Korea - Thediplomat.com, 9 June 2016