Juin 2017 Lunnon attack
|Juin 2017 Lunnon attacks|
|Pairt o Terrorism in the Unitit Kinrick|
London Bridge in 2015
|Date||3 Juin 2017 |
|Vehicle-rammin attack, stobbin, terrorism|
|Wappens||Renault Master Van, knifes|
|Daiths||11 (8 victims, 3 attackers)|
|Assailants||Khuram Shazad Butt |
On 3 Juin 2017, stairtin at 21:58 BST (UTC+1), three fowk cairied out a terrorist attack in twa locations in Lunnon, Unitit Kinrick. A driver o a white van rammed pedestrians on London Bridge an cam tae a haut sooth o the brig. Three men left the van an ran tae Borough Market, whaur stobbin attacks teuk place in restaurants. Ane witness reportit that the attackers shootit "This is for Allah" an stobbed customers wi knifes.
References[eedit | eedit soorce]
- Police, Metropolitan (2017-06-03). "Info available at this stage: from 2208hrs officers responded to reports of a vehicle in collision with pedestrians on #London Bridge. 1/3". @metpoliceuk. Retrieved 2017-06-03.
- Harriet Alexander. "London terror attack: Everything we know about major incident in London Bridge and Borough Market". The Telegraph.
- "Attacker named as Khuram Butt". BBC. 5 June 2017. Retrieved 5 June 2017.
- "Second London attacker was chef who lived in Dublin, say sources". The Guardian. 5 June 2017. Retrieved 5 June 2017.
- "Third London Bridge attacker named". BBC. 6 June 2017. Retrieved 6 June 2017.
- UK's Rudd says London attackers probably "radical Islamist terrorists", Reuters, 4 June
- Steve Almasy; Natalie Gallon. "Police: Reports Of 'Multiple' Casualties In 2 Terror Incidents In London". CBS Philadelphia. Retrieved 4 June 2017.
A witness of the London Bridge incident said the attackers were yelling, "This is for Allah."
- "London terror attack: London Bridge and Borough Market latest – at least two dead amid van attack, stabbings and gunfire". The Daily Telegraph. Retrieved 4 June 2017.
An eyewitness on London Bridge, told the BBC he saw three men stabbing people indiscriminately, shouting "this is for Allah".
- Mendick, Robert (4 June 2017). "'They shouted 'this is for Allah', as they stabbed indiscriminately' – How the London terror attack unfolded". The Telegraph. Retrieved 4 June 2017.