John D. Rockefeller
Jump to navigation Jump to search
|John D. Rockefeller|
John D. Rockefeller in 1885
John Davison Rockefeller|
8 Julie 1839
Richford, New York, U.S.
Mey 23, 1937 (aged 97)|
The Casements, Ormond Beach, Florida, U.S.
Lake View Seemetry, Cleveland, Ohio, U.S.|
|Thrift||Ile industry business magnate an filanthropist|
|Kent for||Foondin an leadin the Standard Oil Company|
US$392 billion (in 2016 dollars; inflation-adjusted) in 1913,[lower-alpha 1] accordin tae Forbes|
(1.5% tae 2% o the Unitit States economy; or approximately 1/65t tae 1/50t o its GDP)[lower-alpha 2]
Laura Celestia Spelman|
(m. 1864–1915; her death)
|Childer||Elizabeth, Alice, Alta, Edith, and John Jr.|
John Davison Rockefeller Sr. (Julie 8, 1839 – Mey 23, 1937) wis an American ile industrie business magnate an philanthropist. He is widely conseedert the walthiest American o aw time, an the richest person in modren history.
Notes[eedit | eedit soorce]
- This is his peak net worth. Thare are various estimates; maist o them fluctuate atween 300 and 400 billion USD. While thare are some soorces claimin extreme feegurs lik 180 billion or 660 billion, maist reliable soorces giv estimates in 300-400 billion range
- The majority o sources claims 1.5%, while a minority 2% o the American gross domestic product. Baith percentages war convertit intae fractions.
References[eedit | eedit soorce]
- "The All-Time Richest Americans". All the Money in the World. Forbes. September 14, 2007. Retrieved May 4, 2014.
- "The 20 Richest People Of All Time". Business Insider. September 2, 2010. Retrieved May 4, 2014.
- 10 Things You May Not Know About John D. Rockefeller, history.com; accessed October 21, 2016.
- "The Richest Americans". Fortune. CNN. Retrieved March 25, 2016.
- "The Wealthiest Americans Ever". The New York Times. July 15, 2007. Retrieved 2007-07-17.
- "Top 10 Richest Men of All Time". AskMen.com. Retrieved 2007-05-29.
- "The Rockefellers". PBS. Retrieved 2007-05-29.