Jervis Bay Territory
|Jervis Bay Territory|
Location of the ACT and Jervis Bay
|Population||377 (2011 census)|
|• Density||5.6/km2 (15/sq mi)|
|Aurie||67.8 km2 (26.2 sq mi)|
|Time zone||AEST (UTC+10)|
|• Simmer (DST)||AEDT (UTC+11)|
The Jervis Bay Territory (// or //) (abbreviatit as JBT) is a territory o the Commonweel o Australie. It wis surrendered bi the state o New Sooth Wales tae the Commonweel Govrenment in 1915 sae the federal caipital at Canberra woud hae access taethe sea.
References[eedit | eedit soorce]
- Australian Bureau of Statistics (31 October 2012). "Jervis Bay (OT)". 2011 Census QuickStats. Retrieved 8 Mey 2013.
- Australian Bureau of Statistics (31 October 2012). "2011 Community Profiles: Jervis Bay (OT)". 2011 Census of Population and Housing. Retrieved 8 Mey 2013.
- "Profile of the electoral division of Fenner". Australian Electoral Commission. 8 Februar 2016. Retrieved 25 Juin 2016.
- "Jervis Bay (Point Perpendicular AWS)". Climate statistics for Australian locations. Bureau of Meteorology. Retrieved 8 Mey 2013.
- Macquarie Dictionary, Fourth Edition (2005). Melbourne, The Macquarie Library Pty Ltd. ISBN 1-876429-14-3
- The ABC Standing Committee on Spoken English A guide to the pronunciation of Australian place names. Angus & Robertson 1957. p. Pg 61.
- Jervis Bay Territory Acceptance Act 1915 (Cth)
- "Seat of Government Surrender Act (NSW) Act 9 of 1915". This document, assented to by the Governor-General in 1915, provided for the transfer of 28 square miles of land at Jervis Bay to the Commonwealth, in addition to the areas surrendered under the Seat of Government Acceptance Act 1909 and the Seat of Government Surrender Act 1909. Museum of Australian Democracy. Retrieved 17 Januar 2013.
- "Jervis Bay area Most Suitable for Commonwealth Purposes". A portion of land at Jervis Bay was included in the Federal Capital Territory to provide a seaport for Australia’s only inland capital. Museum of Australian Democracy. Retrieved 17 Januar 2013.