The Jersey Shore is the coastal region o the U.S. state o New Jersey. Geographically, the term encompasses aboot 141 miles (227 km) o oceanfront frae Perth Amboy in the north tae Cape May Point in the sooth, borderin the Atlantic Ocean. The Jersey Shore aurie includes Middlesex, Monmouth, Ocean, Atlantic, an Cape May coonties. Whilk thare is no defined border atween North Jersey an Sooth Jersey, the Raritan River, Manasquan River or I-195 are aften mentioned as the border, wi maist o the shore region bein locatit in Sooth Jersey. Mony New Jersey residents refer tae it simply as "The Shore", as in tae go "down the shore", or tae hae done something "down the shore".
References[eedit | eedit soorce]
- Galant, Debra. "JERSEY; South Jersey Is Friendlier? Oh, Shut Up And Drive", The New York Times, April 9, 2000, accessed April 11, 2008. "For the purposes of dividing North Jersey from South Jersey, Gannett drew a line between Monmouth County and Ocean County. I decided that it would be amusing to drive down to this dividing line — which turned out to be the Manasquan River — and test the hypothesis."
- "The Real Jersey Dictionary". The Daily Beast. Retrieved 16 December 2012.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
Travel guide tae Jersey Shore frae Wikivoyage
- Historic Jersey Shore Lighthouses
- New Jersey Shore Events, History Hotels, Dining and Articles
- 17 New Jersey Shore Newspapers serving Atlantic and Cape May Counties
- Historical Postcards - Jersey Shore
- Highlights New Jersey Shore Events and activities