Isabel, Princess Imperial o Brazil
|Princess Imperial o Brazil|
Princess Isabel around age 41, c. 1887
|Head of the Imperial Hoose o Brazil|
|Tenure||5 December 1891 – 14 November 1921|
|Predecessor||Emperor Pedro II|
|Successor||Prince Pedro Henrique|
|Born||29 Julie 1846|
Pailace o São Cristóvão, Rio de Janeiro, Brazil
|Dee'd||14 November 1921 (aged 75)|
Château d'Eu, Eu, Fraunce
|Buirial||Cathedral o São Pedro de Alcântara, Petrópolis, Brazil|
|Spouse||Prince Gaston, Coont o Eu (m. 1864)|
|Faither||Pedro II o Brazil|
|Mither||Teresa Cristina o the Twa Sicilies|
(29 Julie 1846 – 14 November 1921) cried "the Redemptress" wis the Princess Imperial (heir presumptive tae the throne) o the Empire o Brazil an the Empire's regent on three occasions. Born in Rio de Janeiro as the eldest daughter o Emperor Pedro II an Empress Teresa Cristina, she wis a member o the Brazilian branch o the Hoose o Braganza (Portuguese: Bragança). After the daiths o her twa brithers in infancy, she wis recognised as her father's heir presumptive. She married a French prince, Gaston, Coont o Eu, in an arranged mairiage, an they haed three sons.
During her faither's absences abroad, Isabel acted as regent. In her third and final regency, she actively promoted and ultimately signed a law, named Lei Áurea or the Golden Law, emancipating all slaves in Brazil. Even though the action was broadly popular, there was strang opposition to her succession to the throne. Her gender, strong Catholic faith and marriage tae a foreigner were seen as impediments against her, an the emancipation o the slaves generated dislike among powerful planters. In 1889, her family was deposed in a militar coup, an she spent the last 30 years o her life in exile in Fraunce. signed her private letters as "Isabel, Coontess o Eu"
Mairiage[eedit | eedit soorce]
On 15 October 1864, the Princess Imperial mairit Prince Gaston o Orléans, Coont o Eu. He wis a son o Prince Louis o Orleans, Duke o Nemours (himself a son o Keeng Louis Philippe I o the French) an his wife Princess Victoria o Saxe-Coburg an Gotha (herself a cousin o Queen Victoria)
Childer[eedit | eedit soorce]
- Pedro de Alcântara, Prince o Grão-Pará (15 October 1875 – 29 Januar 1940) mairit an haed childer.
- Prince Luís o Orléans-Braganza (26 Januar 1878 – 26 Mairch 1920) mairit Princess Maria di Grazia o the Twa Sicilies an haed childer.
- Prince Antônio Gastão o Orléans-Braganza 9 August 1881 – 29 November 1918) never mairit.
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 29 Julie 1846 – 11 Juin 1847 Her Highness The Princess Dona Isabel o Brazil.
- 11 Juin 1847 – 19 Julie 1848 Her Imperial Highness The Princess Imperial.
- 19 Julie 1848 – 9 Januar 1850 Her Highness The Princess Dona Isabel o Brazil.
- 9 Januar 1850 – 14 November 1921 Her Imperial Highness The Princess Imperial.
- 1871–72 1876–77 1887 – 88 Her Imperial Highness The Princess Imperial Regent.
[eedit | eedit soorce]
- Media relatit tae Isabel, Princess Imperial o Brazil at Wikimedia Commons