Iranian unnergrund missile bases
|Underground missile bases|
|پایگاه های موشکی زیرزمینی ایران|
|Unkent, multiple locations in Iran|
|Hicht||zero, 500 m deep|
|Operator||IRGC Aerospace Force|
According tae Iranian authorities, Iranian unnergrund missile bases or silos (Persie: پایگاه های موشکی زیرزمینی ایران), an aa kent as the Missile Ceeties (Persie: شهرهای موشکی) exist in aw provinces an ceeties o Iran. The bases contain road-mobile Transporter erector launcher trucks, alang wi ither hardware, and, due tae the lack o adequate ventilation, could nae be as far unnergrund as claimit bi Iranian sources. A video frae ane o the missile steids wis released for the first time on 14 October 2015 bi Brigadier General Amir Ali Hajizadeh, commander o Aerospace Force o the Airmy o the Gairdians o the Islamic Revolution. This wis juist a few days efter news f the testing o a new-generation medium-range ballistic missile, the Emad, wis broadcast bi the state media o Iran. Amir Ali Hajizadeh statit that: "Iranian missiles o varying ranges are ready tae be launched frae unnergrund bases once Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei orders tae do so," addin that "Iran creautit missile bases in aw the provinces an ceeties throughout the kintra at a depth of 500 meters."
Bases were again displayed on TV on Januar 5, 2016, amid heichtened tensions wi Saudi Arabie follaein the execution o Shi`ìte cleric Nimr al-Nimr. The seicont-in-command o the Revolutionary Gairds boastit that Iran's depots and unnergrund faceelities were so full that it didn't know where tae store new missiles.
Analysis[eedit | eedit soorce]
The release of the footage of the Iranian unnergrund missile bases providit the situation for the lawmakers tae shaw that the Julie nuclear deal haed nae weakened the militar o Iran an it wis a shaw of strength by Iran in response tae the wastren powers, especially the US, speaking of militar options against Iran in spite of the nuclear deal, according tae The Guardian. Hajizadeh said that Iran wis nae seeking tae stairt a war but "if enemies make a mistake, missile bases will erupt like a volcano frae the depth o earth."
According tae Tal Inbar a senior Israeli defence expert an heid o the Space Research Centre at the Fisher Institute for Air an Space Strategic Studies in Herzliya, this missile base "enables the Islamic Republic tae store and covertly fire surface-tae-surface missiles." He describit the unnergrund faceelity, whose location is unkent, as a "complex seestem o enormous tunnels". He awso added that those bases could be uised bi Iran for "a surprise barrage missile attack".
References[eedit | eedit soorce]
- "Iran's Elite Revolutionary Guard Showcases Secret Underground Missile Base". HaAretz. Retrieved 14 October 2015.
- "Iran reveals huge underground missile base with broadcast on state TV". The Guardian. Agence France-Presse. 15 October 2015. Retrieved 18 October 2015.
- "Iran broadcasts footage of underground missile base". The National, Abu Dhabi Media. Retrieved 14 October 2015.
- "Iran's underground missile base". http://www.janes.com. Retrieved 12 November 2015.
- "Iran Unveils Massive Underground Missile Base + VIDEO". Al Alam International News Channel, Teheran. Retrieved 14 October 2015.
- Ford, Dana (16 October 2015). "Iran broadcasts rare images of underground missile bases". CNN. Retrieved 18 October 2015.
- "Iran Offers A Rare Peek At An Underground 'Missile City'". NPR. Jan 7, 2016. Archived frae the oreeginal on Jan 8, 2016. Cite uses deprecated parameter
- "Iran unveils second underground missile, likely to irk U.S." Reuters. Jan 5, 2016. Archived frae the oreeginal on Jan 6, 2016. Cite uses deprecated parameter
- Berenson, Tessa (15 October 2015). "Iran Reveals Secret Underground Missile Base". Time. Retrieved 18 October 2015.
- Lappin, Yaakov (16 October 2015). "Iranian underground missile bases enable 'surprise launches'". The Jerusalem Post. Retrieved 18 October 2015.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]