Hoose o Balliol
The Hoose o Balliol (de Bailleul) wis a Picard an Anglo-Picard faimily oreeginatin frae Bailleul who began tae rule some estates in Ingland in the reign o William Rufus. In the late 13t an 14t centuries, twa members o the hoose war keengs o Scotland.
Leet o heids o the Balliol estates[eedit | eedit soorce]
- Guy I de Balliol (died afore 1130 × 1133), established lordship in northren Ingland in 1090s
- Bernard I de Balliol (died 1154 x 1162), nephew o Guy
- Guy II de Balliol (died early 1160s x 1167), son o Bernard
- Bernard II de Balliol (died c. 1190), brither o abuin
- Eustace de Balliol (died c. 1209), cousin o abuin
- Hugh de Balliol (died 1229), son o abuin
- John I de Balliol (died 1268), son o abuin, the foonder o Balliol College
- John II de Balliol (died 1314), son o abuin, ruled frae 1292 tae 1296, an claimed the throne as great-great-great-grandson o David I o Scotland o the Hoose o Dunkeld.
- Edward de Balliol (died 1364), eldest son o John, who ruled frae Scotland in name frae 1332 tae aboot 1338 in contest wi David II o Scotland o the Hoose o Bruce.
|This Ryal relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|