Hoboken, New Jersey
Jump to navigation Jump to search
Hoboken, New Jersey
|Ceety o Hoboken|
Pier A wi the New York Ceety skyline in the backgrund
The Mile Square Ceety
Location o Hoboken within Hudson Coonty an the state o New Jersey
Census Bureau cairt o Hoboken, New Jersey
|Coordinates: Coordinates: |
|Incorporatit||Aprile 9, 1849|
|• Teep||Faulkner Act (Mayor-Cooncil)|
|• Mayor||Dawn Zimmer (D, term ends December 31, 2017)|
|• Clerk||James J. Farina|
|• Total||5.208 km2 (2.011 sq mi)|
|• Land||3.303 km2 (1.275 sq mi)|
|• Water||1.905 km2 (0.736 sq mi) 36.58%|
|Aurie rank||412t o 566 in state|
6t o 12 in coonty
|Elevation||8 m (26 ft)|
| • Estimate |
|• Rank||34t o 566 in state|
5t o 12 in coonty
|• Density||15,139.8/km2 (39,212.0/sq mi)|
|• Density rank||4t o 566 in state|
4t o 12 in coonty
|Time zone||UTC-5 (Eastren (EST))|
|• Summer (DST)||UTC-4 (Eastren (EDT))|
|GNIS featur ID||0885257|
References[eedit | eedit soorce]
- Allocca, Sean. "Play ball" The Union City Reporter; March 7, 2010; Page 10
- Gazetteer of New Jersey Places, United States Census Bureau. Accessed June 14, 2013.
- "US Gazetteer files: 2010, 2000, and 1990". United States Census Bureau. 2011-02-12. Retrieved 2011-04-23.
- 2013 New Jersey Mayors Directory, New Jersey Department of Community Affairs. Accessed January 19, 2014. As of date accessed, a term-end year of 2013 is listed.
- City Clerk, City of Hoboken. Accessed July 1, 2012.
- 2005 New Jersey Legislative District Data Book, Rutgers University Edward J. Bloustein School of Planning and Public Policy, April 2005, p. 145.
- U.S. Geological Survey Geografic Names Information Seestem: City of Hoboken, Geographic Names Information System. Accessed March 5, 2013.
- DP-1: Profile of General Population and Housing Characteristics: 2010 for Hoboken city, Hudson County, New Jersey, United States Census Bureau. Accessed February 1, 2012.
- Municipalities Grouped by 2011-2020 Legislative Districts, New Jersey Department of State, p. 13. Accessed January 6, 2013.
- Table DP-1. Profile of General Demographic Characteristics: 2010 for Hoboken city, New Jersey Department of Labor and Workforce Development. Accessed February 1, 2012.
- "U.S. Census Bureau Delivers New Jersey's 2010 Census Population Totals, Including First Look at Race and Hispanic Origin Data for Legislative Redistricting", PR Newswire, February 3, 2011
- PEPANNRES - Annual Estimates of the Resident Population: April 1, 2010 to July 1, 2012 - 2012 Population Estimates for New Jersey municipalities, United States Census Bureau. Accessed July 7, 2013.
- GCT-PH1 Population, Housing Units, Area, and Density: 2010 - State -- County Subdivision from the 2010 Census Summary File 1 for New Jersey, United States Census Bureau. Accessed July 31, 2013.
- Look Up a ZIP Code, United States Postal Service. Accessed November 27, 2011.
- "American FactFinder". United States Census Bureau. Retrieved 2008-01-31.
- A Cure for the Common Codes: New Jersey, Missouri Census Data Center. Retrieved July 1, 2012.
- "US Board on Geographic Names". United States Geological Survey. 2007-10-25. Retrieved 2008-01-31.
- Heilprin, Angelo; Heilprin, Louis (1916). [Lippincott's new gazetteer: a complete pronouncing gazetteer or geographical dictionary of the world, containing the most recent and authentic information respecting the countries, cities, towns, resorts, islands, rivers, mountains, seas, lakes, etc., in every portion of the globe, Part 1 at Google Books Lippincott's new gazetteer: a complete pronouncing gazetteer or geographical dictionary of the world, containing the most recent and authentic information respecting the countries, cities, towns, resorts, islands, rivers, mountains, seas, lakes, etc., in every portion of the globe, Part 1] Check
|url=value (help). Philadelphia: J. B. Lippincott & Co. p. 833. Retrieved November 27, 2011.
- "Lenape Talking Dictionary". Retrieved 2012-05-27.