The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
Miller in 1940
|Born||Henry Valentine Miller|
26 December 1891
Yorkville, Manhattan, New York, U.S.
|Dee'd||7 Juin 1980 (aged 88)|
Pacific Palisades, Los Angeles, Californie, U.S.
|Genre||Surrealism, roman à clef|
|Notable warks||Tropic of Cancer|
Tropic of Capricorn
The Colossus of Maroussi
The Rosy Crucifixion
|Spoose||Beatrice Sylvas Wickens (1917–24)|
June Miller (1924–34)
Janina Martha Lepska (1944–52)
Eve McClure (1953–60)
Hiroko Tokuda (1967–77)
Henry Valentine Miller (December 26, 1891 – Juin 7, 1980) wis an American writer. He wis kent for breakin wi existin leeterar forms, developin a new sort o semi-autobiographical novelle that blendit chairacter study, social creeticism, filosofical reflection, expleecit leid, sex, surrealist free association, an mysticism. His maist chairacteristic warks o this kynd are Tropic of Cancer (1934), Black Spring (1936), Tropic of Capricorn (1939) an The Rosy Crucifixion trilogy (1949–59), aw o whilk are based on his experiences in New York an Paris, an aw o whilk wis banned in the Unitit States till 1961. He wrate traivel memoirs an leeterar criticism, an pentit wattercolours. He wis the lover o Anaïs Nin.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Shifreen, Lawrence J. (1979). Henry Miller: a Bibliography of Secondary Sources. Rowman & Littlefield. pp. 75–77.
...Miller's metamorphosis and his acceptance of the cosmos.
- ↑ Mary V. Dearborn, The Happiest Man Alive: A Biography of Henry Miller, New York: Simon & Schuster, 1991, p 12.
- ↑ "Henry Miller's novels censored and banned in US due to their sexually explicitly content," FileRoom.org, 2001.
- ↑ "Gallery," henrymiller.info. Accessed August 31, 2013.
- ↑ https://www.washingtonpost.com/archive/entertainment/books/1987/12/20/body-and-soul-anais-nin-and-henry-miller/0fcbb41b-11ee-4fb1-9803-56f83d34a9c4/ "Even before they became lovers, she took on the support of the unrecognized genius Henry Miller"
- Wikipaedia airticles wi fauty SBN identifiers
- Henry Miller
- 1891 births
- 1980 daiths
- 20t-century American novelists
- American erotica writers
- American essayists
- American expatriates in Fraunce
- American male novelists
- American memoirists
- American fowk o German strynd
- American tax resisters
- Analysands o Otto Rank
- Obscenity controversies in leeteratur
- Fowk frae Yorkville, Manhattan
- Fowk frae Williamsburg, Brooklyn
- Fowk frae Bushwick, Brooklyn
- Writers frae New York Ceety
- Writers frae Brooklyn
- American male essayists
- City College of New York alumni
- Western Union
- American traivel writers
- Big Sur
- Fowk frae Pacific Palisades, Los Angeles