Jump to navigation Jump to search
Statue o Hatshepsut on display at the Metropolitan Museum o Airt
|Ring||c. 1473–1458 BC (18th Dynasty)|
|Born||c. 1507  BC|
|Dee'd||1458 BC (aged 50)|
|Buirial||KV20 (possibly re-interred in KV60)|
|Monuments||Temple o Karnak, Mortuary Temple o Hatshepsut, Speos Artemidos|
References[eedit | eedit soorce]
- "Queen Hatshepsut". Phouka. Retrieved 13 April 2008.
- Tyldesley, Hatchepsut, p. 226
- Wilford, John Noble (27 June 2007). "Tooth May Have Solved Mummy Mystery". New York Times. Retrieved 29 June 2007.
A single tooth and some DNA clues appear to have solved the mystery of the lost mummy of Hatshepsut, one of the great queens of ancient Egypt, who reigned in the 15th century B.C.
- "Hatshepsut". Dictionary.com. Retrieved 27 July 2007.
- Clayton, Peter (1994). Chronicle of the Pharaohs. Thames & Hudson. p. 104.