|Hans Adam II|
|Prince of Lichtenstein |
Duke of Troppau and Jägerndorf
|Prince o Liechtenstein|
|Ring||13 November 1989 – present|
|Predecessor||Franz Joseph II|
|Born||14 Februar 1945|
|Spouse||Coontess Marie Kinsky von Wchinitz und Tettau (m. 1967)|
|Faither||Franz Joseph II, Prince o Liechtenstein|
|Mither||Georgina von Wilczek|
Hans Adam II, Prince o Liechtenstein (Johannes Adam Ferdinand Alois Josef Maria Marco d'Aviano Pius; born 14 Februar 1945) is the ringing Prince o Liechtenstein. He is the son of Franz Joseph II, Prince o Liechtenstein (1906–1989) an his wife, Coontess Georgina von Wilczek (1921–1989). He an aw bears the teetles Duke of Troppau an Jägerndorf, an Coont o Rietberg. Hans Adam is the richest monarch in Europe. Hans Adam owns LGT banking group and has a family fortune of $US7.6 billion and a personal fortune o about $US4 billion, making him one of the world's richest heads of state, an Europe's wealthiest monarch. He owns an extensive airt collection, much o which is displayed for the public at the Liechtenstein Museum in Vienna.
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 14 Februar 1945 – 13 November 1989 His Serene Highness The Hereditary Prince o Liechtenstein.
- 13 November 1989 – present His Serene Highness The Prince o Liechtenstein.
References[eedit | eedit soorce]
- "Liechtenstein is utterly ridiculous – but that's a big part of its appeal". Coffee House. 7 October 2014. Archived frae the original on 14 Julie 2018. Retrieved 23 November 2020.
- Fleck, Fiona (17 Mairch 2003). "Voters give billionaire prince new powers". The Daily Telegraph. Retrieved 23 October 2009.
- Liechtenstein redraws Europe map BBC News Online, 28 December 2006. Retrieved 29 December 2006.