The Grand Trianon is a biggin with the gairdens o the pailace o Versailles. It wis commisioned bi Louis XIV for his mistress Madame de Montespan. The Grand Trianon is set within its own park, which includes the Petit Trianon (the much smaller château constructit between 1762 an 1768 during the ring o Louis XV). The Palais Bourbon in Paris wis based on this biggin.
Fowk that lived here[eedit | eedit soorce]
- 1690–1703 : Louis XIV.
- 1703–1711 : Louis, Grand Dauphin, son o Louis XIV.
- From 1708 : Elisabeth Charlotte o the Palatinate in the Trianon-sous-Bois wing.
- 1711–1712 : The Duke an Duchess o Burgundy, son o the above an his wife.
- 1712–1714 : The Duke an Duchess o Berry, brother o the above.
- 1717 : Peter the Great, Emperor o Roushie an his entourage
- c. 1720 : Madame la Duchesse, illegitimate dochter o Louis XIV an Madame de Montespan
- 1740 an 1743 : Stanislas Leszczynski, unwhile keeng o Poland.
- 1774 : Louis XV, there the week before his daith.
- 1810–1814 : Empress Marie Louise, wife o Napoléon I.
- 1830–1848 : Queen Marie Amélie, wife o Louis Philippe I.