Georg, Grand Duke o Mecklenburg-Strelitz
|Grand Duke o Mecklenburg-Strelitz|
|Ring||6 November 1816 – 6 September 1860|
|Born||12 August 1779|
|Dee'd||6 September 1860 (aged 81)|
|Spouse||Princess Marie o Hesse-Cassel|
|Issue||Duchess Luise o Mecklenburg|
Frederick William, Grand Duke o Mecklenburg-Strelitz
Caroline, Crown Princess o Denmark
Duke Georg August o Mecklenburg-Strelitz
|Hoose||House o Mecklenburg-Strelitz|
|Faither||Charles II, Grand Duke o Mecklenburg|
|Mither||Princess Friederike o Hesse-Darmstadt|
George (12 August 1779 – 6 September 1860) ruled the state o Mecklenburg-Strelitz as Grand Duke o Mecklenburg frae 1816 until his daith.
Early life[eedit | eedit soorce]
Duke George Friedrich Karl Joseph o Mecklenburg wis born in Hanover, a son o Charles II, Grand Duke o Mecklenburg-Strelitz, an his first wife Princess Friederike o Hesse-Darmstadt. Following the death o his mither in 1782 his faither married her sister Charlotte twa years later in 1784 an the faimily moved frae Hanover to Darmstadt. George remained in Darmstadt until 1794, when his faither succeeded as the ruling Duke o Mecklenburg-Strelitz an Georg accompanied his faither tae Neustrelitz.
Heir apparent[eedit | eedit soorce]
Soon after arriving in Neustrelitz, George enrolled at the University o Rostock, where he studied until 1799. Efter leaving university, George went tae Berlin, where he lived at the Prussian court. George's sister Louise was married tae the Prussian king, Frederick William III. In 1802 he went to Italy, where he lived until 1804, He then returned to Germany an settled in Darmstadt.
Following the Battle o Jena-Auerstedt in 1806, George travelled tae Paris, where he negotiated the entry o Mecklenburg-Strelitz into the Confederation o the Rhine. He also attended the Congress o Vienna in 1814, where Mecklenburg-Strelitz wis raised tae the status o a grand duchy.
Mairiage[eedit | eedit soorce]
Issue[eedit | eedit soorce]
- Princess Luise o Mecklenburg-Streliz (1818–1842)
- Friedrich Wilhelm, Grand Duke o Mecklenburg-Strelitz (1819–1904), mairit Princess Augusta o Cambridge
- Princess Caroline Marianne o Mecklenburg (1821–1876) mairit Frederick VII o Denmark
- Prince Georg August o Mecklenburg-Strelitz (1824–1876) mairit Grand Duchess Catherine Mikhailovna o Roushie an haed issue.
- Prince Georg Alexander o Mecklenburg-Strelitz
- Prince Karl Michael o Mecklenburg.
Titles an styles[eedit | eedit soorce]
- 12 August 1779 – 2 Juin 1794: His Serene Highness Duke Georg o Mecklenburg, Prince o Mecklenburg-Strelitz
- 2 Juin 1794 – 28 Juin 1815 His Serene Highness The Hereditary Prince o Mecklenburg-Strelitz
- 28 Juin 1815 – 6 November 1816 His Ryal Highness The Hereditary Grand Duke o Mecklenburg-Strelitz
- 6 November 1816 – 6 September 1860 His Ryal Highness The Grand Duke o Mecklenburg
|This Ryal relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|