First French Empire
Jump to navigation Jump to search
The First French Empire at its greatest extent in 1812.
The French Empire an sphere o influence in 1812.
French Empire in 1804
French acquisitions efter 1804
French sphere o influence
|Releegion||Roman Catholicism, Lutheranism, Calvinism, Judaism, Laïcité|
|Historical era||Napoleonic Wars|
|18 May 1804|
|2 December 1804|
|7 Julie 1807|
|24 Juin 1812|
|11 Aprile 1814|
|20 Mairch – 7 Julie 1815|
|1812||860,000 km2 (330,000 sq mi)|
|ISO 3166 code||FR|
|The day pairt o|
References[eedit | eedit soorce]
- But still domestically styled as French Republic until 1808: compare the French franc minted in 1808  and in 1809 , as well as Article 1 of the Constitution of the Year XII, which reads in English "The Government of the Republic is vested in an Emperor, who takes the title of Emperor of the French."
- The official bulletin of laws of the French Empire
- Le Chant du Départ, Fondation Napoléon, 2008, retrieved 16 May 2012
- Words and Music, Fondation Napoléon, 2008, retrieved 6 July 2014
- Accordin tae his faither's will anly. Atween 23 Juin an 7 Julie Fraunce wis held bi a Commission o Govrenment o five members, which never summoned Napoleon II as emperor in ony offeecial act, an no regent wis ever appyntit while waitin the return o the keeng.