Fiat Chrysler Automobiles
(public limitit company)
|Treddit as||BIT: FCA|
FTSE MIB Component
|Fate||Merger wi Groupe PSA pendin|
|Foondit||12 October 2014|
|Heidquarters||Amsterdam, Netherlands (Heid office), |
London, Unitit Kinrick (Financial office)
|John Elkann (Chairman)|
Mike Manley (CEO)
|Revenue||€110.41 billion (2018)|
|€4.10 billion (2018)|
|€3.63 billion (2018)|
|Tot assets||€96.87 billion (2018)|
|Tot equity||€24.90 billion (2018)|
|Awner||Exor N.V. (29.4%)|
Nummer o employees
Fiat Chrysler Automobiles N.V., aften abbreviatit as FCA, is an Italian-American multinaitional corporation an is the warld's aicht lairgest auto maker. The group wis established in October 2014 bi mergin Fiat an Chrysler intae a new haudin company. Fiat Chrysler Automobiles' corporate headquarters is domiciled in Amsterdam, an the financial heidquairters are in Lunnon, baith for tax purposes. The hauding company is leetit on the New York Stock Exchynge an Milan's Borsa Italiana. Exor N.V., an Italian investment group controlled bi the Agnelli faimily, awns 29.19% o FCA an controls 44.31% throu a lyalty votin mechanism.
References[eedit | eedit soorce]
- FCA_Announcement.pdf: FCA - FCA_Announcement.pdf, accessdate: 21. July 2018
- "Fiat Chrysler 2018 Results" (PDF). Fiat Chrysler Automobiles. Retrieved April 7, 2019.
- MarketScreener. "FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES : Shareholders Board Members Managers and Company Profile - NL0010877643 - MarketScreener". www.marketscreener.com. Retrieved 17 March 2019.
- "Group Brands". fiatspa.com. Retrieved 25 May 2013.
- "Fiat Chrysler to spin off Ferrari, issue $2.5 billion convertible bond". Retrieved 29 October 2014.
- "Agnelli family company Exor leaves Italy". Financial Times (in Inglis). Retrieved 2018-07-01.
- "Fiat says merger into Dutch-registered FCA effective October 12". London, U.K. Reuters. 7 October 2014.
- FCA_2014_Annual_Report.pdf: FCA_2014_Annual_Report.pdf, accessdate: 4. March 2016